• Złote Spinacze 2019

    Złote Spinacze 2019

    Agencja Partner of Promotion została nagrodzona trzema statuetkami w tegorocznym konkursie "Złote Spinacze".

    Aż dwa Spinacze w kategoriach „PR korporacyjny” oraz „Przemysł i Infrastruktura” otrzymał projekt „Elektromobilność na polskim niebie”, realizowany we współpracy z Fortum. Cele kampanii było edukowanie Polaków w zakresie bezemisyjnego transportu.

    Brąz w kategorii „Motoryzacja i Transport” zdobyła także kampania „Lokomotywa kontra samochód”, dotycząca bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych, przeprowadzona na rzecz PKP PLK.

    "Złote Spinacze" to najbardziej prestiżowe nagrody polskiej branży PR. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kampanii PR przeprowadzonych w upływającym roku. Organizatorem "Złotych Spinaczy" jest Związek Firm Public Relations. Szczegółowe informacje na temat konkursu można znaleźć na stronie http://www.zlotespinacze.pl/.

  • Twórca Polskiego Rynku Dóbr Luksusowych 2019

    Twórca Polskiego Rynku Dóbr Luksusowych 2019

  • Złote Spinacze 2018

    Złote Spinacze 2018

    Trzy statuetki dla Partner of Promotion w konkursie Złote Spinacze 2018!

    Agencja Partner of Promotion zdobyła trzy nagrody w konkursie "Złote Spinacze" za projekty zrealizowane w 2018 roku.

    Jury konkursowe przyznało srebrną statuetkę w kategorii „Komunikacja antykryzysowa i/lub kryzysowa” kampanii „Prawda kontra sensacja - ochrona wizerunku polskiego drobiu”, przeprowadzonej przez agencję wspólnie z Krajową Radą Drobiarstwa – Izbą Gospodarczą.

    Drugie srebro Partner of Promotion zdobyła w kategorii PR Produktu „Uroda, higiena i wellness” za kampanię realizowaną dla Klienta P&G i marki Head&Shoulders pt. „#GoScalpBrave. Fryzury na Mundial”.

    Brąz w kategorii „Sustainability&CSR Communications” przyznany został kampanii realizowanej dla NIVEA pt. „Internet naszego dzieciństwa, czyli Podwórko Talentów NIVEA”. Projekt ten skutecznie zmienił nastawienie Polaków do spędzania czasu z dziećmi i uruchomił prawdziwy ruch społeczny.

    "Złote Spinacze" to najbardziej prestiżowe nagrody polskiej branży PR. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kampanii PR z podziałem na branże oraz rodzaj podjętych działań. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie http://www.zlotespinacze.pl/

  • Złote Spinacze 2017

    Złote Spinacze 2017

    Partner of Promotion zdobyła w konkursie Złote Spinacze sześć statuetek – w tym dwie nagrody główne – za projekty zrealizowane w 2017 roku.

    Jury konkursowe przyznało złotą statuetkę w kategorii Komunikacja Antykryzysowa lub Kryzysowa kampanii „ekoENERGIA dla Krakowa – od kryzysu do sukcesu”, zrealizowanej przez agencję we współpracy z Krakowskim Holdingiem Komunalnym. Projekt ten został także nagrodzony srebrnym spinaczem w kategorii Przemysł i Infrastruktura.

    Drugie złoto Partner of Promotion zdobyła w kategorii Nieruchomości, Budownictwo, Dom i Wnętrze za kampanię „Droga do Oscara”, przeprowadzoną przez agencję wspólnie z Ghelamco Poland.

    Srebro w kategorii Sport przyznane zostało kampanii „#BiegamDobrze, czyli biegam i pomagam”, zrealizowanej przez agencję z Fundacją Maraton Warszawski. Projekt ten otrzymał również srebrną statuetkę w kategorii Event Społeczny.

    Brąz w kategorii Media Relations przyznany został kampanii „Relacje medialne trampoliną dla biznesu”, przeprowadzonej przez agencję na rzecz Conperio.

  • Złote Spinacze 2016

    Złote Spinacze 2016

    Agencja Partner of Promotion zdobyła dwie nagrody w konkursie "Złote Spinacze" za projekty zrealizowane w 2016 roku.

    Jury konkursowe przyznało srebrną statuetkę w kategorii NGO i Sektor Publiczny kampanii Open a door to Israel, przeprowadzonej przez agencję wspólnie z Ambasadą Izraela. Wysoko oceniono skuteczność działań PR oraz eventowych, dzięki którym znacząco wzmocniony został wizerunek współczesnego Izraela w oczach Polaków.

    Brąz w kategorii PR Produktu przyznany został kampanii Jedno życzenie Pampers i UNICEF . Projekt ten skutecznie zaangażował konsumentów w działania profilaktyczne na rzecz walki z tężcem noworodkowym w Afryce – groźną chorobą niemowląt, która każdego roku zbiera śmiertelne żniwo.

  • Book of Lists 2016/2017

    Book of Lists 2016/2017

    Partner of Promotion po raz kolejny znalazła się na pierwszym miejscu w rankingu The Book of List 2013 wśród wszystkich agencji PR w Polsce. 

  • Stevie Awards 2016

    Stevie Awards 2016

    Agencja PR Partner of Promotion zdobyła dwie statuetki Stevie Awards 2016 w prestiżowym konkursie International Business Awards. Jury złożone z ponad 200 profesjonalistów z całego świata doceniło projekty „STIHL POZnan Ice Festival" oraz „Pampers & UNICEF One Wish".

  • European Excellence Awards 2014

    European Excellence Awards 2014

    Agencja Partner of Promotion ponownie została doceniona w międzynarodowym konkursie European Excellence Awards, tym razem za kampanię „Projekt Test: Pokolenie Minus" prowadzoną wspólnie przez Społeczny Komitet ds. AIDS i agencję PofP. W tym roku do konkursu zgłoszono ponad 1600 projektów.

  • Luksusowa Marka Roku 2014

    Luksusowa Marka Roku 2014

    Agencja Partner of Promotion została nagrodzona tytułem i statuetką Luksusowa Marka Roku 2014. W tegorocznej, V edycji plebiscytu zostały wyróżnione najbardziej ekskluzywne usługi i produkty, które są dostępne na polskim rynku. Partner of Promotion jak dotąd jest jedyną agencją PR w Polsce wyróżnioną w tym konkursie, która otrzymała ten tytuł już po raz drugi. Uroczysta gala odbyła się 26 października br. w Warsaw Plaza Hotel w Warszawie.

  • Stevie Awards 2014

    Stevie Awards 2014

    Projekt Spartanie Dzieciom, realizowany pro bono przez agencję Partner of Promotion, otrzymał nagrodę Bronze Stevie Award w kategorii Najlepsze wydarzenie charytatywne lub non profit. Celem projektu było dotarcie do środowiska biegowego i zarażenie go szlachetną ideą biegania i pomagania potrzebującym. Dzięki odpowiednio zaplanowanym działaniom i doborze właściwych narzędzi obudzono większą świadomość społeczeństwa i zwrócono uwagę na problem niepełnosprawnych dzieci i ich rodzin.

  • IPRA 2014

    IPRA 2014

    Kampania "Spartanie Dzieciom", dotycząca charytatywnego biegania, zwyciężyła w kategorii "Kampania o niskim budżecie" w konkursie IPRA Golden World Awards. Realizowany pro bono przez Partner of Promotion projekt miał na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem dzieci niepełnosprawnych i ich rodzin.

  • Magellan Awards 2013

    Magellan Awards 2013

    Projekt "Spartanie Dzieciom", realizowany pro bono przez agencję Partner of Promotion, znalazł się na prestiżowej liście Top 25 w gronie najlepszych projektów komunikacyjnych na świecie. Jury konkursu Magellan Awards 2013 nagrodziło go Srebrnym Magellanem w kategorii Product/Service Communications: Other.