• Impactor 2005 - Najbardziej podziwiana Agencja PR

    Impactor 2005 - Najbardziej podziwiana Agencja PR

    Partner of Promotion otrzymała Impactora 2005 i tytuł "Najbardziej podziwianej agencji PR 2005". Statuetka jest zwieńczeniem nagród i wyróżnień za pracę Agencji w 2005 roku. Nagroda ta, jest tym cenniejsza, gdyż została przyznawana przez polskie środowisko public relations, podczas uroczystej Gali IMPACTOR ROKU 2005 - NAGRODY POLSKIEGO PRZEMYSŁU MEDIOWEGO.

  • New European Agency of the Year 2005

    New European Agency of the Year 2005

    W prestiżowym raporcie dotyczącym europejskiego public relations - The Holmes Report agencja Partner of Promotion została uhonorowana tytułem "New European Agency of the Year 2005". The Holmes Report co roku przedstawia "profile około 120 europejskich firm PR" i wybiera najlepsze z nich na poszczególnych rynkach.

  • Złoty Spinacz 2005 za komunikację antykryzysową w rękach Partnersów!

    Złoty Spinacz 2005 za komunikację antykryzysową w rękach Partnersów!

    Agencja Partner of Promotion zdobyła Złotego Spinacza w dziedzinie komunikacji antykryzysowej. Jury nagrodziło w ten sposób projekt realizowany na rzecz TUnŻ Nationwide. W finale znalazły się i otrzymały wyróżnienia także dwa inne projekty Agencji zgłoszone w kategorii PR produktu prowadzone dla firm Rockwool oraz Motorola.

  • SABRE 2004

    SABRE 2004

    Statuetka SABRE Awards dla Partner of Promotion za Inteligo, najlepszą kampanię europejską w kategorii "kryzys".

  • Trzy złote spinacze dla Partner of Promotion

    Trzy złote spinacze dla Partner of Promotion

    Agencja Partner of Promotion otrzymała trzy z ośmiu głównych nagród podczas drugiego finału konkursu "Złote Spinacze 2004", organizowanego przez Związek Firm Public Relations.

  • Pracodawca Roku 2003

    Pracodawca Roku 2003

    Agencja Partner of Promotion została laureatem pierwszej edycji konkursu Pracodawca Roku zorganizowanego przez Wyższą Szkołę Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie.

    Agencja Partner of Promotion znalazła się w pierwszej dziesiątce rankingu, wśród 100 najbardziej pożądanych pracodawców.

  • IPRA 2002

    IPRA 2002

    Dyplomy za udział w konkursie organizowanym przez IPRA - Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations

  • Impactor 2001

    Impactor 2001

    Prestiżową statuetkę Impactor roku 2001 w kategorii Agencja PR otrzymała firma Partner of Promotion.

    Partner of Promotion była jedną z trzech nominowanych. Ogłoszenie wyników nastąpiło 6 lutego podczas uroczystej gali podsumowującej rok w przemyśle reklamowym. To już druga taka nagroda dla Partner of Promotion. W listopadzie 2001 r. Firma otrzymała tytuł Agencji Roku na MEDIUM 2001.

  • Statuetka dla najlepszej agencji roku

    Statuetka dla najlepszej agencji roku

    W drugiej edycji Konkursu Działań Public Relations MEDIUM 2001 po raz pierwszy przyznano tytuł Agencji Roku, który otrzymała Partner of Promotion.
    Agencja przedstawiła kilka projektów w czterech kategoriach: PR produktu, PR korporacyjny, kampania społeczna, special event. Projekty agencji nominowane do nagrody uzyskały w sumie najwięcej punktów, odznaczając się zarówno bardzo wysokim poziomem merytorycznym, jak i doskonałą jakością przygotowanych materiałów konkursowych.

  • I nagroda w kategorii relacje mediowe za projekt "Obligacje Skarbowe"

    I nagroda w kategorii relacje mediowe za projekt "Obligacje Skarbowe"

    W organizowanym po raz pierwszy Konkursie Działań Public Relations MEDIUM 2000 Partner of Promotion jako jedyna agencja zdobyła dwie nagrody. Był to podwójny sukces, gdyż agencja zwyciężyła w dwóch kategoriach. Trofea te świadczą o silnej pozycji firmy w branży, przynoszą satysfakcję, ale przede wszystkim mobilizują nas do dalszej wytężonej pracy na rzecz naszych Klientów.

    Po raz drugi zajęliśmy też 3 miejsce w rankingu agencji public relations opublikowanym przez Warsaw Business Journal.

    W 2000 roku firma otrzymała także rekomendację Business Centre Club.

  • I nagroda w kategorii zarządzanie kryzysem za projekt górnictwa węgla kamiennego w Polsce

    I nagroda w kategorii zarządzanie kryzysem za projekt górnictwa węgla kamiennego w Polsce

    W organizowanym po raz pierwszy Konkursie Działań Public Relations MEDIUM 2000 Partner of Promotion jako jedyna agencja zdobyła dwie nagrody. Był to podwójny sukces, gdyż agencja zwyciężyła w dwóch kategoriach. Trofea te świadczą o silnej pozycji firmy w branży, przynoszą satysfakcję, ale przede wszystkim mobilizują nas do dalszej wytężonej pracy na rzecz naszych Klientów.

    Po raz drugi zajęliśmy też 3 miejsce w rankingu agencji public relations opublikowanym przez Warsaw Business Journal.

    W 2000 roku firma otrzymała także rekomendację Business Centre Club.

  • Warsaw Business Journal

    Warsaw Business Journal

    W rankingu agencji public relations opublikowanym przez wydawnictwo Warsaw Business Journal agencja Partner of Promotion znalazła się w pierwszej trójce.