-
Złote Spinacz 2009
Złote Spinacz 2009
Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie nagrody główne i cztery nominacje podczas finału konkursu "Złote Spinacze 2009" organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Partner of Promotion jako jedyna z trzech agencji PR otrzymała dwie statuetki.
-
Stevie Award 2009
Stevie Award 2009
Partner of Promotion została finalistą konkursu International Stevie Award w kategorii najlepsza kampania komunikacyjna w Europie. Firma została nagrodzona za działania prowadzone na rzecz Ministerstwa Środowiska w związku z 14. Konferencją ONZ w sprawie Zmian Klimatu - COP 14.
-
Panteon Polskiej Ekologii 2009
Panteon Polskiej Ekologii 2009
Partner of Promotion otrzymała wyróżnienie w ekologicznym konkursie "Panteon Polskiej Ekologii 2009", za kampanię edukacyjną "Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy". Działania na rzecz upowszechnienia wiedzy o zmianach klimatu zdobyły uznanie jury w kategorii "Instytucja wspomagająca realizację projektów na rzecz ochrony środowiska".
"Panteon Polskiej Ekologii" to prestiżowy konkurs ekologiczny, którego celem jest uhonorowanie firm, projektów i osób aktywnie działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego w Polsce. Nagrodzona kampania "Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy" miała na celu edukację polskiego społeczeństwa w obszarze zmian klimatu oraz zachęcenie Polaków do podejmowania działań ograniczających to niekorzystne zjawisko. Projekt poprzedzał konferencję ONZ w sprawie zmian klimatu - COP 14 i był realizowany na zlecenie Ministerstwa Środowiska RP. Aktywności przeprowadzone w ramach kampanii zostały docenione przez jury konkursu przede wszystkim za propagowanie i wspieranie postaw proekologicznych wśród polskiego społeczeństwa. -
The Book Of Lists 2009
The Book Of Lists 2009
W najnowszym rankingu The Book Of Lists, Partner of Promotion ogłoszona została najlepszą firmą wśród wszystkich agencji PR w Polsce. Wynik ten świadczy o najwyższej jakości usług oferowanych przez firmę.
-
Magellan Awards 2008
Magellan Awards 2008
Partner of Promotion otrzymała cztery nagrody Magellan Awards 2008: platynowego Magellana za projekt dla Electronic Arts "Wirtualny futbol w świetle stadionowych reflektorów" i srebrnego za kampanię "Warto kupować w Agito", realizowaną dla Agito.pl oraz dwie kolejne srebrne statuetki za projekty realizowane dla CTL Logistics "Najbardziej dochodowa kolej na świecie" i Polbanku EFG "Grecki fenomen w Polsce".
-
Impact Awards 2008
Impact Awards 2008
Kampania edukacyjna przeprowadzona przez Partner of Promotion na rzecz Ministerstwa Środowiska znalazła się wśród 10 najlepszych na świecie programów komunikacyjnych dotyczących odpowiedzialności za środowisko naturalne, nagradzanych w konkursie Impact Awards 2008. Kampanię przeprowadzono w związku z konferencją COP 14 w Poznaniu 2008 r.
-
Gazela Biznesu 2008
Gazela Biznesu 2008
Partner of Promotion znalazła się wśród laureatów tytułu - Gazele Biznesu 2008. Nagrody przyznawane są od 2000 r. przez redakcję Pulsu Biznesu najbardziej dynamicznym przedsiębiorstwom w Polsce.
-
Kampania społeczna 2008
Kampania społeczna 2008
Działania edukacyjne "Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy", prowadzone przez Partner of Promotion dla Ministerstwa Środowiska RP, zostały wyróżnione w konkursie na najlepszą "Kampanię Społeczną 2008" w kategorii "Kampanie instytucji publicznych i agend rządowych". Aktywności zrealizowane na rzecz Konferencji klimatycznej COP 14 oraz zjawiska zmian klimatu zostały docenione przez jury przede wszystkim za różnorodność i innowacyjność zastosowanych narzędzi komunikacyjnych oraz wspieranie postaw prospołecznych w zakresie ochrony środowiska naturalnego.
-
European Excellence Awards 2008
European Excellence Awards 2008
Partner of Promotion otrzymała nagrodę European Exellence Awards za projekt "Warto kupować w Agito" w kategorii "Komunikacja zmiany". Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 11 grudnia w Budapeszcie.
-
Złoty Spinacz 2008
Złoty Spinacz 2008
Partner of Promotion została uhonorowana statuetką Złotego Spinacza 2008 w kategorii PR produktu za projekt "Warto kupować w Agito". To już siódmy "Złoty Spinacz" dla agencji w całej historii konkursu, dzięki czemu Partner of Promotion pozostaje najbardziej utytułowaną agencją w tym prestiżowym konkursie branży PR w Polsce.
-
Stevie Awards 2008
Stevie Awards 2008
Agencja Partner of Promotion otrzymała 8 września 2008 r. podczas uroczystej gali w Dublinie dwa dyplomy "Stevie Finalist". Finał konkursu International Business Awards 2008 odbył się w zabytkowym Shelburne Hotel.
-
Polski Konkurs Reklamy KTR 2008
Polski Konkurs Reklamy KTR 2008
Agencja Partner of Promotion otrzymała brąz w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2008. Nagrodę, w kategorii Active Advertising, zdobyła kampania "Akademia Zdrowego Rozwoju Instytutu Pampers" realizowana dla Procter & Gamble.
- << Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Następna >>