• Złote Spinacze 2018

    Złote Spinacze 2018

    Trzy statuetki dla Partner of Promotion w konkursie Złote Spinacze 2018!

    Agencja Partner of Promotion zdobyła trzy nagrody w konkursie "Złote Spinacze" za projekty zrealizowane w 2018 roku.

    Jury konkursowe przyznało srebrną statuetkę w kategorii „Komunikacja antykryzysowa i/lub kryzysowa” kampanii „Prawda kontra sensacja - ochrona wizerunku polskiego drobiu”, przeprowadzonej przez agencję wspólnie z Krajową Radą Drobiarstwa – Izbą Gospodarczą.

    Drugie srebro Partner of Promotion zdobyła w kategorii PR Produktu „Uroda, higiena i wellness” za kampanię realizowaną dla Klienta P&G i marki Head&Shoulders pt. „#GoScalpBrave. Fryzury na Mundial”.

    Brąz w kategorii „Sustainability&CSR Communications” przyznany został kampanii realizowanej dla NIVEA pt. „Internet naszego dzieciństwa, czyli Podwórko Talentów NIVEA”. Projekt ten skutecznie zmienił nastawienie Polaków do spędzania czasu z dziećmi i uruchomił prawdziwy ruch społeczny.

    "Złote Spinacze" to najbardziej prestiżowe nagrody polskiej branży PR. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kampanii PR z podziałem na branże oraz rodzaj podjętych działań. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie http://www.zlotespinacze.pl/