-
Złote Spinacze 2019
Złote Spinacze 2019
Agencja Partner of Promotion została nagrodzona trzema statuetkami w tegorocznym konkursie "Złote Spinacze".
Aż dwa Spinacze w kategoriach „PR korporacyjny” oraz „Przemysł i Infrastruktura” otrzymał projekt „Elektromobilność na polskim niebie”, realizowany we współpracy z Fortum. Cele kampanii było edukowanie Polaków w zakresie bezemisyjnego transportu.
Brąz w kategorii „Motoryzacja i Transport” zdobyła także kampania „Lokomotywa kontra samochód”, dotycząca bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych, przeprowadzona na rzecz PKP PLK.
"Złote Spinacze" to najbardziej prestiżowe nagrody polskiej branży PR. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kampanii PR przeprowadzonych w upływającym roku. Organizatorem "Złotych Spinaczy" jest Związek Firm Public Relations. Szczegółowe informacje na temat konkursu można znaleźć na stronie http://www.zlotespinacze.pl/.
-
Twórca Polskiego Rynku Dóbr Luksusowych 2019
Twórca Polskiego Rynku Dóbr Luksusowych 2019
-
Złote Spinacze 2018
Złote Spinacze 2018
Trzy statuetki dla Partner of Promotion w konkursie Złote Spinacze 2018!
Agencja Partner of Promotion zdobyła trzy nagrody w konkursie "Złote Spinacze" za projekty zrealizowane w 2018 roku.
Jury konkursowe przyznało srebrną statuetkę w kategorii „Komunikacja antykryzysowa i/lub kryzysowa” kampanii „Prawda kontra sensacja - ochrona wizerunku polskiego drobiu”, przeprowadzonej przez agencję wspólnie z Krajową Radą Drobiarstwa – Izbą Gospodarczą.
Drugie srebro Partner of Promotion zdobyła w kategorii PR Produktu „Uroda, higiena i wellness” za kampanię realizowaną dla Klienta P&G i marki Head&Shoulders pt. „#GoScalpBrave. Fryzury na Mundial”.
Brąz w kategorii „Sustainability&CSR Communications” przyznany został kampanii realizowanej dla NIVEA pt. „Internet naszego dzieciństwa, czyli Podwórko Talentów NIVEA”. Projekt ten skutecznie zmienił nastawienie Polaków do spędzania czasu z dziećmi i uruchomił prawdziwy ruch społeczny.
"Złote Spinacze" to najbardziej prestiżowe nagrody polskiej branży PR. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kampanii PR z podziałem na branże oraz rodzaj podjętych działań. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie http://www.zlotespinacze.pl/