• Inspire Awards 2012

    Inspire Awards 2012

    Agencja Partner of Promotion zdobyła brązową statuetkę Inspire Awards 2012 w międzynarodowym konkursie organizowanym przez amerykańską organizację League of American Communications Professional (LACP). Międzynarodowe jury doceniło projekt OKI - "Etyka i Honor".

  • Magellan Awards 2012

    Magellan Awards 2012

    Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie srebrne statuetki w międzynarodowym konkursie Magellan Awards 2012. Jury doceniło projekty "Big Beautiful Woman - Success in Size" oraz "Poznaj Atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią". Oba projekty znalazły się na liście Top 50 w gronie najlepszych projektów komunikacyjnych na świecie w 2012 roku.

  • Wyróżnienie Magazynu Marketingu i Sprzedaży Brief

    Wyróżnienie Magazynu Marketingu i Sprzedaży Brief

    Kampania rozpoczęła się w kwietniu 2012 r. Jej celem jest zwiększenie wiedzy Polaków o energetyce jądrowej i korzyściach wynikających z budowy elektrowni jądrowej w Polsce. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych, zintegrowanych narzędzi komunikacyjnych udało się skupić społeczeństwo wokół debaty na ważny społecznie temat - jakim jest przyszłość energetyczna kraju. Sercem projektu, łączącym wszystkie działania, jest portal internetowy www.poznajatom.pl.

    Wyróżnienie przyznane zostało w dorocznym konkursie Magazynu Marketingu i Sprzedaży Brief, w którym nagradzani są ludzie wnoszący wkład w rozwój branży reklamy, marketingu i public relations oraz najlepsze w danym roku projekty. W imieniu Ministerstwa Gospodarki, na którego zlecenie realizowana jest kampania, nagrodę odebrała Hanna Trojanowska Pełnomocnik Rządu ds. Polskiej Energetyki Jądrowej.

  • Kampania 10-lecia Konkursu - Złote Spinacze

    Kampania 10-lecia Konkursu - Złote Spinacze

    Agencja Partner of Promotion otrzymała nagrodę specjalną w jubileuszowej, 10 edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Kampania "Tiger jest tylko jeden" uzyskała największą liczbę głosów internautów oraz tytuł Kampanii PR dziesięciolecia. Do plebiscytu zostało zgłoszonych 21 projektów, które w latach 2003-2011 zdobyły statuetki Złotych Spinaczy.

  • The Book of List 2012

    The Book of List 2012

    W najnowszym, renomowanym rankingu The Book of Lists, Partner of Promotion zajęła po raz kolejny pierwsze miejsce wśród wszystkich agencji PR w Polsce.

  • Złote Spinacz 2011

    Złote Spinacz 2011

    Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie nagrody główne i cztery nominacje podczas finału konkursu "Złote Spinacze 2011" organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Firma została nagrodzona w kategoriach: Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa za projekt "Tiger jest tylko jeden" oraz w kategorii Public Affairs & Lobbing za powstrzymanie próby monopolizacji polskiego rynku eksportowego.

  • Partner of Promotion po raz kolejny na podium Magellan Awards 2010

    Partner of Promotion po raz kolejny na podium Magellan Awards 2010

    Partner of Promotion otrzymała Magellan Bronze Award w tegorocznej edycji tego międzynarodowego konkursu komunikacji marketingowej. Nagrodzony został projekt dotyczący działań PR na rzecz apartamentowca Złota 44. Agencja po raz kolejny znalazła się na prestiżowej liście Top 50 w gronie najlepszych projektów komunikacyjnych na świecie. W 2008 roku za jeden z najlepszych na świecie został uznany również projekt "Wirtualny futbol w świetle stadionowych reflektorów" zrealizowany na rzecz Electronic Arts.

  • Luksusowa Marka Roku 2010

    Luksusowa Marka Roku 2010

    10 października 2010 r., podczas uroczystej gali w hotelu Intercontinental, agencja Partner of Promotion otrzymała prestiżową statuetkę Luksusowej Marki Roku 2010 w kategorii "Komunikacja i Marketing".

    Z rąk Mariusza Pujszo organizatora Gali, statuetkę odebrał Paweł Trochimiuk - Prezes Zarządu Partner of Promotion.
    Tytuł Luksusowej Marki jest przyznawany firmom, których produkty i usługi odpowiadają najwyższym standardom i są skierowane do najbardziej wymagających klientów. W każdej z 14 kategorii kapituła nominowała pięć marek.

  • Dwie nagrody Stevie Awards dla Partner of Promotion

    Dwie nagrody Stevie Awards dla Partner of Promotion

    Działania PR dla projektu "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada" otrzymały główną nagrodę podczas międzynarodowego konkursu The International Business Awards 2010 w kategorii "Low budget". Jury doceniło wysoką efektywność tej kampanii społecznej przy niskich kosztach prowadzonych aktywności. Ponadto, agencja otrzymała wyróżnienie w kategorii "Public Service" za projekt kampanii promującej e-biznes, realizowanej dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

  • Polski Konkurs Reklamy KTR 2010

    Polski Konkurs Reklamy KTR 2010

    Agencja Partner of Promotion otrzymała srebrną statuetkę w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010. Nagrodę, w kategorii Działania PR, zdobyła kampania "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!" realizowana dla Krajowego Biura ds. Przeciwdziała Narkomanii.

    "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!" jest pierwszą kampanią w Polsce, która porusza problem odurzonych kierowców. Celem projektu było uświadomienie młodym ludziom, że prowadzenie pojazdów pod wpływem narkotyków jest równie niebezpieczne i zagrożone takimi samymi konsekwencjami prawnymi, jak jazda samochodem po spożyciu alkoholu.

    Nagrody Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010 zostały przyznane już po raz siódmy. W konkursie nagradzane są najbardziej znaczące osiągnięcia w różnych obszarach komunikacji marketingowej w Polsce. Organizatorem przedsięwzięcia jest Klub Twórców Reklamy (KTR) oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej (SAR).

  • Mocni Wizerunkiem 2010

    Mocni Wizerunkiem 2010

    Partner of Promotion po raz kolejny otrzymała nagrodę w konkursie Mocni Wizerunkiem. W tym roku nagroda została przyznana za kampanię edukacyjną: "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!". Zgodnie z ideą konkursu laureatami są firmy, które aktywnie udzielają się na polu społecznym i podejmują akcje charytatywne.

  • Impact Awards 2009

    Impact Awards 2009

    Agencja Partner of Promotion zdobyła cztery nagrody w międzynarodowym konkursie Impact Awards 2009. Dwie główne nagrody, w kategoriach: "Best Overall Organizational Communications Program" i "Best Marketing-Communications Program" przypadły kampanii promującej e-biznes w Polsce. Projekt ten był realizowany dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Trzecią główną nagrodę zdobyła kampania "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!" w kategorii "Best Community Relations Program". Otrzymała ona także wyróżnienie dla "Best Corporate Communications/PR Program". Projekt ten był realizowany dla Krajowego Biura ds. Przeciwdziała Narkomanii.