• Partner of Promotion po raz kolejny na podium Magellan Awards 2010

    Partner of Promotion po raz kolejny na podium Magellan Awards 2010

    Partner of Promotion otrzymała Magellan Bronze Award w tegorocznej edycji tego międzynarodowego konkursu komunikacji marketingowej. Nagrodzony został projekt dotyczący działań PR na rzecz apartamentowca Złota 44. Agencja po raz kolejny znalazła się na prestiżowej liście Top 50 w gronie najlepszych projektów komunikacyjnych na świecie. W 2008 roku za jeden z najlepszych na świecie został uznany również projekt "Wirtualny futbol w świetle stadionowych reflektorów" zrealizowany na rzecz Electronic Arts.

  • Luksusowa Marka Roku 2010

    Luksusowa Marka Roku 2010

    10 października 2010 r., podczas uroczystej gali w hotelu Intercontinental, agencja Partner of Promotion otrzymała prestiżową statuetkę Luksusowej Marki Roku 2010 w kategorii "Komunikacja i Marketing".

    Z rąk Mariusza Pujszo organizatora Gali, statuetkę odebrał Paweł Trochimiuk - Prezes Zarządu Partner of Promotion.
    Tytuł Luksusowej Marki jest przyznawany firmom, których produkty i usługi odpowiadają najwyższym standardom i są skierowane do najbardziej wymagających klientów. W każdej z 14 kategorii kapituła nominowała pięć marek.

  • Dwie nagrody Stevie Awards dla Partner of Promotion

    Dwie nagrody Stevie Awards dla Partner of Promotion

    Działania PR dla projektu "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada" otrzymały główną nagrodę podczas międzynarodowego konkursu The International Business Awards 2010 w kategorii "Low budget". Jury doceniło wysoką efektywność tej kampanii społecznej przy niskich kosztach prowadzonych aktywności. Ponadto, agencja otrzymała wyróżnienie w kategorii "Public Service" za projekt kampanii promującej e-biznes, realizowanej dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

  • Polski Konkurs Reklamy KTR 2010

    Polski Konkurs Reklamy KTR 2010

    Agencja Partner of Promotion otrzymała srebrną statuetkę w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010. Nagrodę, w kategorii Działania PR, zdobyła kampania "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!" realizowana dla Krajowego Biura ds. Przeciwdziała Narkomanii.

    "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!" jest pierwszą kampanią w Polsce, która porusza problem odurzonych kierowców. Celem projektu było uświadomienie młodym ludziom, że prowadzenie pojazdów pod wpływem narkotyków jest równie niebezpieczne i zagrożone takimi samymi konsekwencjami prawnymi, jak jazda samochodem po spożyciu alkoholu.

    Nagrody Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010 zostały przyznane już po raz siódmy. W konkursie nagradzane są najbardziej znaczące osiągnięcia w różnych obszarach komunikacji marketingowej w Polsce. Organizatorem przedsięwzięcia jest Klub Twórców Reklamy (KTR) oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej (SAR).

  • Mocni Wizerunkiem 2010

    Mocni Wizerunkiem 2010

    Partner of Promotion po raz kolejny otrzymała nagrodę w konkursie Mocni Wizerunkiem. W tym roku nagroda została przyznana za kampanię edukacyjną: "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!". Zgodnie z ideą konkursu laureatami są firmy, które aktywnie udzielają się na polu społecznym i podejmują akcje charytatywne.

  • Impact Awards 2009

    Impact Awards 2009

    Agencja Partner of Promotion zdobyła cztery nagrody w międzynarodowym konkursie Impact Awards 2009. Dwie główne nagrody, w kategoriach: "Best Overall Organizational Communications Program" i "Best Marketing-Communications Program" przypadły kampanii promującej e-biznes w Polsce. Projekt ten był realizowany dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Trzecią główną nagrodę zdobyła kampania "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!" w kategorii "Best Community Relations Program". Otrzymała ona także wyróżnienie dla "Best Corporate Communications/PR Program". Projekt ten był realizowany dla Krajowego Biura ds. Przeciwdziała Narkomanii.

  • Złote Spinacz 2009

    Złote Spinacz 2009

    Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie nagrody główne i cztery nominacje podczas finału konkursu "Złote Spinacze 2009" organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Partner of Promotion jako jedyna z trzech agencji PR otrzymała dwie statuetki.

  • Stevie Award 2009

    Stevie Award 2009

    Partner of Promotion została finalistą konkursu International Stevie Award w kategorii najlepsza kampania komunikacyjna w Europie. Firma została nagrodzona za działania prowadzone na rzecz Ministerstwa Środowiska w związku z 14. Konferencją ONZ w sprawie Zmian Klimatu - COP 14.

  • Panteon Polskiej Ekologii 2009

    Panteon Polskiej Ekologii 2009

    Partner of Promotion otrzymała wyróżnienie w ekologicznym konkursie "Panteon Polskiej Ekologii 2009", za kampanię edukacyjną "Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy". Działania na rzecz upowszechnienia wiedzy o zmianach klimatu zdobyły uznanie jury w kategorii "Instytucja wspomagająca realizację projektów na rzecz ochrony środowiska".

    "Panteon Polskiej Ekologii" to prestiżowy konkurs ekologiczny, którego celem jest uhonorowanie firm, projektów i osób aktywnie działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego w Polsce. Nagrodzona kampania "Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy" miała na celu edukację polskiego społeczeństwa w obszarze zmian klimatu oraz zachęcenie Polaków do podejmowania działań ograniczających to niekorzystne zjawisko. Projekt poprzedzał konferencję ONZ w sprawie zmian klimatu - COP 14 i był realizowany na zlecenie Ministerstwa Środowiska RP. Aktywności przeprowadzone w ramach kampanii zostały docenione przez jury konkursu przede wszystkim za propagowanie i wspieranie postaw proekologicznych wśród polskiego społeczeństwa.

  • The Book Of Lists 2009

    The Book Of Lists 2009

    W najnowszym rankingu The Book Of Lists, Partner of Promotion ogłoszona została najlepszą firmą wśród wszystkich agencji PR w Polsce. Wynik ten świadczy o najwyższej jakości usług oferowanych przez firmę.

  • Magellan Awards 2008

    Magellan Awards 2008

    Partner of Promotion otrzymała cztery nagrody Magellan Awards 2008: platynowego Magellana za projekt dla Electronic Arts "Wirtualny futbol w świetle stadionowych reflektorów" i srebrnego za kampanię "Warto kupować w Agito", realizowaną dla Agito.pl oraz dwie kolejne srebrne statuetki za projekty realizowane dla CTL Logistics "Najbardziej dochodowa kolej na świecie" i Polbanku EFG "Grecki fenomen w Polsce".

  • Impact Awards 2008

    Impact Awards 2008

    Kampania edukacyjna przeprowadzona przez Partner of Promotion na rzecz Ministerstwa Środowiska znalazła się wśród 10 najlepszych na świecie programów komunikacyjnych dotyczących odpowiedzialności za środowisko naturalne, nagradzanych w konkursie Impact Awards 2008. Kampanię przeprowadzono w związku z konferencją COP 14 w Poznaniu 2008 r.