-
European Excellence Awards 2014
European Excellence Awards 2014
Agencja Partner of Promotion ponownie została doceniona w międzynarodowym konkursie European Excellence Awards, tym razem za kampanię „Projekt Test: Pokolenie Minus" prowadzoną wspólnie przez Społeczny Komitet ds. AIDS i agencję PofP. W tym roku do konkursu zgłoszono ponad 1600 projektów.
-
Luksusowa Marka Roku 2014
Luksusowa Marka Roku 2014
Agencja Partner of Promotion została nagrodzona tytułem i statuetką Luksusowa Marka Roku 2014. W tegorocznej, V edycji plebiscytu zostały wyróżnione najbardziej ekskluzywne usługi i produkty, które są dostępne na polskim rynku. Partner of Promotion jak dotąd jest jedyną agencją PR w Polsce wyróżnioną w tym konkursie, która otrzymała ten tytuł już po raz drugi. Uroczysta gala odbyła się 26 października br. w Warsaw Plaza Hotel w Warszawie.
-
Stevie Awards 2014
Stevie Awards 2014
Projekt Spartanie Dzieciom, realizowany pro bono przez agencję Partner of Promotion, otrzymał nagrodę Bronze Stevie Award w kategorii Najlepsze wydarzenie charytatywne lub non profit. Celem projektu było dotarcie do środowiska biegowego i zarażenie go szlachetną ideą biegania i pomagania potrzebującym. Dzięki odpowiednio zaplanowanym działaniom i doborze właściwych narzędzi obudzono większą świadomość społeczeństwa i zwrócono uwagę na problem niepełnosprawnych dzieci i ich rodzin.
-
IPRA 2014
IPRA 2014
Kampania "Spartanie Dzieciom", dotycząca charytatywnego biegania, zwyciężyła w kategorii "Kampania o niskim budżecie" w konkursie IPRA Golden World Awards. Realizowany pro bono przez Partner of Promotion projekt miał na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem dzieci niepełnosprawnych i ich rodzin.