• Dwie Magellan Awards dla Partner of Promotion

    Dwie Magellan Awards dla Partner of Promotion

    Agencja Partner of Promotion zdobyła 2 statuetki w konkursie Magellan Awards 2007 organizowanym przez League of American Communications Professionals LLC (LACP). Obydwa projekty zostały uhonorowane Gold Magellan Award w kategorii Community Relations.

  • Złote Spinacze 2007

    Złote Spinacze 2007

    Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie nagrody główne i pięć nominacji podczas finału konkursu "Złote Spinacze 2007" organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Partner of Promotion jako jedyna agencja PR otrzymała dwie statuetki.

  • IPRA 2007

    IPRA 2007

    Agencja Partner of Promotion otrzymała nagrodę IPRA Golden World Award 2007 za projekt "Gadu-Gadu - więcej niż komunikator". Agencja była odpowiedzialna za komunikację w zakresie relacji inwestorskich dla spółki Gadu-Gadu, która zadebiutowała w lutym 2007 roku na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W tym roku do konkursu zgłoszono 405 prac z 46 krajów w 21 kategoriach. Międzynarodowe jury uznało Gadu-Gadu za najlepiej komunikowany debiut giełdowy w 2007 roku na świecie.

  • Lider Doradztwa 2006

    Lider Doradztwa 2006

    Agencja Partner of Promotion ponownie otrzymała statuetkę i tytuł Lidera Doradztwa im. Eugeniusza Kwiatkowskiego. Ranking organizuje Brytyjsko-Polska Izba Handlowa oraz World-Connect, a patronat medialny objęły magazyny Polish Market i Warsaw Business Journal.

  • IPRA 2006

    IPRA 2006

    Agencja Partner of Promotion otrzymała nagrodę w konkursie IPRA Golden World Awards 2006. Projekt "Szóste Paliwo", realizowany dla Rockwool Polska, otrzymał nagrodę specjalną Hill & Knowlton Award for the Environment. Zostaliśmy jedyną polską agencją nagrodzoną podczas tegorocznej edycji IPRA Golden World Awards. Do konkursu, organizowanego przez International Public Relations, zgłoszono w tym roku aż 323 prace z 41 krajów.

  • Partner of Promotion - Najlepszym Partnerem w Biznesie

    Partner of Promotion - Najlepszym Partnerem w Biznesie

    Agencja Partner of Promotion zwyciężyła w kategorii Najlepsza Agencja Public Relations w kolejnej edycji konkursu Najlepszy Partner w Biznesie organizowanym przez magazyn Home&Market.

  • Magellan Awards 2005

    Magellan Awards 2005

    Agencja Partner of Promotion zdobyła dwie statuetki "Magellan Awards 2005" w międzynarodowym konkursie, organizowanym przez League of American Communications Professionals (LACP). Agencja otrzymała Bronze Magellan Award w kategorii "komunikacja kryzysowa", oraz Honor Magellan Award - w kategorii "PR produktu".

  • Lider Doradztwa 2005

    Lider Doradztwa 2005

    Agencja Partner of Promotion otrzymała główną nagrodę w rankingu Liderzy Doradztwa im Eugeniusza Kwiatkowskiego, organizowanym przez Brytyjsko-Polską Izbę Handlową i World Connect, pod patronatem tygodnika Wprost.

  • Impactor 2005 - Najbardziej podziwiana Agencja PR

    Impactor 2005 - Najbardziej podziwiana Agencja PR

    Partner of Promotion otrzymała Impactora 2005 i tytuł "Najbardziej podziwianej agencji PR 2005". Statuetka jest zwieńczeniem nagród i wyróżnień za pracę Agencji w 2005 roku. Nagroda ta, jest tym cenniejsza, gdyż została przyznawana przez polskie środowisko public relations, podczas uroczystej Gali IMPACTOR ROKU 2005 - NAGRODY POLSKIEGO PRZEMYSŁU MEDIOWEGO.

  • New European Agency of the Year 2005

    New European Agency of the Year 2005

    W prestiżowym raporcie dotyczącym europejskiego public relations - The Holmes Report agencja Partner of Promotion została uhonorowana tytułem "New European Agency of the Year 2005". The Holmes Report co roku przedstawia "profile około 120 europejskich firm PR" i wybiera najlepsze z nich na poszczególnych rynkach.

  • Złoty Spinacz 2005 za komunikację antykryzysową w rękach Partnersów!

    Złoty Spinacz 2005 za komunikację antykryzysową w rękach Partnersów!

    Agencja Partner of Promotion zdobyła Złotego Spinacza w dziedzinie komunikacji antykryzysowej. Jury nagrodziło w ten sposób projekt realizowany na rzecz TUnŻ Nationwide. W finale znalazły się i otrzymały wyróżnienia także dwa inne projekty Agencji zgłoszone w kategorii PR produktu prowadzone dla firm Rockwool oraz Motorola.

  • SABRE 2004

    SABRE 2004

    Statuetka SABRE Awards dla Partner of Promotion za Inteligo, najlepszą kampanię europejską w kategorii "kryzys".