-
Partner of Promotion najbardziej podziwianą agencją PR
Partner of Promotion najbardziej podziwianą agencją PR
Partner of Promotion otrzymała statuetkę Impactora 2007 wraz z tytułem "Najbardziej Podziwianej Agencji Roku".
Jury wyróżniło agencję "Za konsekwencję w prowadzeniu działań new businessowych i zaangażowanie społeczne oraz stałe podnoszenie standardów branży."
Impactory Roku są nagrodami o charakterze wizerunkowym. Wyboru laureatów dokonuje Akademia Mediów i Reklamy, złożona z seniorów sektora reklamowego i mediów. Wybór odbywa się metodą głosowania, pod nadzorem Firmy Doradczej KPMG. Głosowanie ma charakter elitarny - biorą w nim udział przedstawiciele liderów rynku. -
Sabre 2007
Sabre 2007
Partner of Promotion już po raz trzeci zdobyła nagrodę SABRE AWARD w jednym z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów dla branży PR. Agencję nagrodzono w kategorii "Healthcare Providers" (B2B) za działania antykryzysowe realizowane dla Euromedic International Polska.
Wręczenie nagród odbyło się 22 maja 2008 r. podczas uroczystej gali w Wenecji. Przyznano je w 42 kategoriach tematycznych, m.in. takich jak: PR konsumencki, PR korporacyjny, kampanie edukacyjne, działalność sponsoringowa, komunikacja marketingowa B2B, czy relacje z mediami oraz w 13 kategoriach regionalnych: Afryka, Region Bałtycki, Benelux, Kraje Niemieckojęzyczne, Europa Wschodnia, Francja, Iberia, Mediterranean, Środkowy Wschód, Skandynawia oraz Wielka Brytania i Irlandia.
W kategorii "Healthcare Providers" konkurentami dla zwycięskiego projektu Partner of Promotion pod nazwą "Healthy Brand, Healthy Patients" były kampanie realizowane przez agencje z Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Emiratów Arabskich. -
Magellan Awards 2007
Magellan Awards 2007
Agencja Partner of Promotion otrzymała w międzynarodowym konkursie organizowanym przez League of American Communications Professionals (LACP) dwie złote nagrody Magellan Awards 2007 Gold Winner: jedną za projekt "Akademia Zdrowego Rozwoju" prowadzony dla Instytutu Pamers Procter&Gamble, a drugą za kampanię "Bezpieczniej na drodze z 3M".
To już drugie wyróżnienie Agencji w tym prestiżowym konkursie. Pierwszy raz otrzymała je w 2005 roku za projekty prowadzone dla Nationwide Global i dla Motoroli. -
Dwie Magellan Awards dla Partner of Promotion
Dwie Magellan Awards dla Partner of Promotion
Agencja Partner of Promotion zdobyła 2 statuetki w konkursie Magellan Awards 2007 organizowanym przez League of American Communications Professionals LLC (LACP). Obydwa projekty zostały uhonorowane Gold Magellan Award w kategorii Community Relations.
-
Złote Spinacze 2007
Złote Spinacze 2007
Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie nagrody główne i pięć nominacji podczas finału konkursu "Złote Spinacze 2007" organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Partner of Promotion jako jedyna agencja PR otrzymała dwie statuetki.
-
IPRA 2007
IPRA 2007
Agencja Partner of Promotion otrzymała nagrodę IPRA Golden World Award 2007 za projekt "Gadu-Gadu - więcej niż komunikator". Agencja była odpowiedzialna za komunikację w zakresie relacji inwestorskich dla spółki Gadu-Gadu, która zadebiutowała w lutym 2007 roku na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W tym roku do konkursu zgłoszono 405 prac z 46 krajów w 21 kategoriach. Międzynarodowe jury uznało Gadu-Gadu za najlepiej komunikowany debiut giełdowy w 2007 roku na świecie.