-
Złote Spinacze 2017
Złote Spinacze 2017
Partner of Promotion zdobyła w konkursie Złote Spinacze sześć statuetek – w tym dwie nagrody główne – za projekty zrealizowane w 2017 roku.
Jury konkursowe przyznało złotą statuetkę w kategorii Komunikacja Antykryzysowa lub Kryzysowa kampanii „ekoENERGIA dla Krakowa – od kryzysu do sukcesu”, zrealizowanej przez agencję we współpracy z Krakowskim Holdingiem Komunalnym. Projekt ten został także nagrodzony srebrnym spinaczem w kategorii Przemysł i Infrastruktura.
Drugie złoto Partner of Promotion zdobyła w kategorii Nieruchomości, Budownictwo, Dom i Wnętrze za kampanię „Droga do Oscara”, przeprowadzoną przez agencję wspólnie z Ghelamco Poland.
Srebro w kategorii Sport przyznane zostało kampanii „#BiegamDobrze, czyli biegam i pomagam”, zrealizowanej przez agencję z Fundacją Maraton Warszawski. Projekt ten otrzymał również srebrną statuetkę w kategorii Event Społeczny.
Brąz w kategorii Media Relations przyznany został kampanii „Relacje medialne trampoliną dla biznesu”, przeprowadzonej przez agencję na rzecz Conperio.