-
Partner of Promotion po raz kolejny na podium Magellan Awards 2010
Partner of Promotion po raz kolejny na podium Magellan Awards 2010
Partner of Promotion otrzymała Magellan Bronze Award w tegorocznej edycji tego międzynarodowego konkursu komunikacji marketingowej. Nagrodzony został projekt dotyczący działań PR na rzecz apartamentowca Złota 44. Agencja po raz kolejny znalazła się na prestiżowej liście Top 50 w gronie najlepszych projektów komunikacyjnych na świecie. W 2008 roku za jeden z najlepszych na świecie został uznany również projekt "Wirtualny futbol w świetle stadionowych reflektorów" zrealizowany na rzecz Electronic Arts.
-
Luksusowa Marka Roku 2010
Luksusowa Marka Roku 2010
10 października 2010 r., podczas uroczystej gali w hotelu Intercontinental, agencja Partner of Promotion otrzymała prestiżową statuetkę Luksusowej Marki Roku 2010 w kategorii "Komunikacja i Marketing".
Z rąk Mariusza Pujszo organizatora Gali, statuetkę odebrał Paweł Trochimiuk - Prezes Zarządu Partner of Promotion.
Tytuł Luksusowej Marki jest przyznawany firmom, których produkty i usługi odpowiadają najwyższym standardom i są skierowane do najbardziej wymagających klientów. W każdej z 14 kategorii kapituła nominowała pięć marek. -
Dwie nagrody Stevie Awards dla Partner of Promotion
Dwie nagrody Stevie Awards dla Partner of Promotion
Działania PR dla projektu "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada" otrzymały główną nagrodę podczas międzynarodowego konkursu The International Business Awards 2010 w kategorii "Low budget". Jury doceniło wysoką efektywność tej kampanii społecznej przy niskich kosztach prowadzonych aktywności. Ponadto, agencja otrzymała wyróżnienie w kategorii "Public Service" za projekt kampanii promującej e-biznes, realizowanej dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
-
Polski Konkurs Reklamy KTR 2010
Polski Konkurs Reklamy KTR 2010
Agencja Partner of Promotion otrzymała srebrną statuetkę w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010. Nagrodę, w kategorii Działania PR, zdobyła kampania "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!" realizowana dla Krajowego Biura ds. Przeciwdziała Narkomanii.
"Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!" jest pierwszą kampanią w Polsce, która porusza problem odurzonych kierowców. Celem projektu było uświadomienie młodym ludziom, że prowadzenie pojazdów pod wpływem narkotyków jest równie niebezpieczne i zagrożone takimi samymi konsekwencjami prawnymi, jak jazda samochodem po spożyciu alkoholu.
Nagrody Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010 zostały przyznane już po raz siódmy. W konkursie nagradzane są najbardziej znaczące osiągnięcia w różnych obszarach komunikacji marketingowej w Polsce. Organizatorem przedsięwzięcia jest Klub Twórców Reklamy (KTR) oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej (SAR). -
Mocni Wizerunkiem 2010
Mocni Wizerunkiem 2010
Partner of Promotion po raz kolejny otrzymała nagrodę w konkursie Mocni Wizerunkiem. W tym roku nagroda została przyznana za kampanię edukacyjną: "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!". Zgodnie z ideą konkursu laureatami są firmy, które aktywnie udzielają się na polu społecznym i podejmują akcje charytatywne.