• Eventiada IPRA Golden World Award 2021

    Eventiada IPRA Golden World Award 2021

    Miło nam poinformować, że projekt „Jedyny alkohol, który ratuje ludzkie życie” realizowany przez nas na rzecz MEDISEPT, został właśnie uznany za Najlepszą Kampanię w Europie Środkowej w międzynarodowym konkursie Eventiada IPRA Golden World Award.

    W ramach tego projektu wspólnie z MEDISEPT walczyliśmy o zdrowie publiczne w Polsce w początkowej fazie pandemii COVID-19. Jury konkursu doceniło działania mające na celu przeciwdziałanie kryzysowi zaopatrzenia służby zdrowia w środki do dezynfekcji.

     

  • PR Wings 2021

    PR Wings 2021

    Agencja Partner of Promotion odebrała aż 4 statuetki w konkursie #PRWings organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations podczas Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.
    Nagrody otrzymały:

    PR Korporacyjny „Pierwsza naklejka, która ratuje ludzkie życie” projekt realizowany z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

    Komunikacja Kryzysowa „Spirytus na wagę złota” to oczywiście MEDISEPT

    Komunikacja Business to Business „Conperio – Działania PR trampoliną dla biznesu”

    Komunikacja na rynkach międzynarodowych „Komunikacja gamy Renault E-TECH w Krajach Bałtyckich”

  • Sabre Awards 2021

    Sabre Awards 2021

    Realizowana przez nas wspólnie z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. kampania „Bezpieczny przejazd – szlaban na ryzyko” zwyciężyła w jednym z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów PR - #SabreAwards. Zwycięska kampania zwiększa świadomość Polaków w zakresie bezpieczeństwa na terenach kolejowych. Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu – „Żółtej naklejki” z numerami telefonów alarmowych przy przejazdach kolejowych wzrosła liczba połączeń alarmowych, co pozwoliło zatrzymać dziesiątki pociągów i zapobiec tragediom.

  • Najwyższa Jakość Roku 2021

    Najwyższa Jakość Roku 2021

    Wyróżnienie to zawdzięczamy podsumowaniu działań Partner of Promotion w trudnym – bo naznaczonym pandemią – roku 2020. Doceniono zachowanie przez nas wysokiej jakości obsługi, wzrost przychodów o ponad 10% oraz zwiększenie liczby klientów. Podkreślono też dbałość o pracowników w trakcie pandemii oraz zachowanie tego samego poziomu wynagrodzeń dla całego zespołu.