Partnersi społeczeństwu

Istniejemy na polskim rynku od 1994 roku. Uczestniczymy w jego przemianach i rośniemy razem z nim. Dorastamy do kolejnych wyzwań, które stawia przed nowoczesnym przedsiębiorstwem zmieniająca się rzeczywistość. Zdolność do dojrzewania cenimy wysoko, bo wymaga spostrzegawczości i szybkich reakcji. Dojrzewanie to także umiejętne postrzeganie własnego miejsca w świecie. Dlatego dzisiaj ważnym elementem strategii rozwoju firmy jest dla nas prowadzenie działań zgodnie z zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu.

Chcemy rozpowszechniać stosowanie dobrych praktyk wśród polskich firm i agencji PR. Jako członek i założyciel Związku Firm Public Relations współtworzymy standardy polskiego rynku public relations. Jako odpowiedzialna społecznie firma angażujemy się w działania, które przynoszą korzyść całemu społeczeństwu.

Zaangażowanie się w projekty mające na celu pomoc innym to dla nas naturalny etap rozwoju firmy.

Fundacja „Akogo?”

Agencja Partner od Promotion i Fundacja „Akogo?” współpracują w ramach kampanii „Budzimy do życia”. To kolejne z działań podejmowanych przez agencję na zasadach pro bono.

Fundacja Ewy Błaszczyk “Akogo?” to polska organizacja pozarządowa, której misją jest systemowe wsparcie osób w śpiączce. Fundacja stworzyła i prowadzi dwie kliniki „Budzik” – dla dzieci i dorosłych, które specjalizują się w wybudzaniu pacjentów ze śpiączki. Dzięki działaniom Fundacji znacząco poprawił się w Polsce dostęp do specjalistycznej opieki i leczenia osób w śpiączce.
W prowadzonych przez Fundację klinikach wybudzono już ponad 120 osób.

Jednym z działań realizowanych w ramach kampanii „Budzimy do życia” jest projekt “Nauka nie śpi”, promujący najnowsze osiągnięcia w neurologii i neurorehabilitacji związane z leczeniem śpiączki.

W ramach współpracy Partner of Promotion odpowiada między innymi za działania w zakresie komunikacji strategicznej, PR i mediów społecznościowych.

Fundacja "Maraton Warszawski"

Fundacja "Maraton Warszawski" została założona w 2002 roku. Jej główną misją jest popularyzacja biegania w Polsce, wsparcie zarówno profesjonalnych zawodników jak i biegaczy-amatorów, a także poprawa standardów organizacyjnych imprez biegowych. Fundacja organizuje między innymi: Maraton Warszawski, Półmaraton Warszawski, Accreo Ekiden oraz cykl imprez biegowych „Puchar Maratonu Warszawskiego”. Agencja Partner of Promotion współpracuje z Fundacją „Maraton Warszawski” od roku 2011 na zasadach pro bono.

Partner of Promotion dla Fundacji Spartanie Dzieciom

Agencja Partner of Promotion od 2013 roku wspiera pro bono Fundację Spartanie Dzieciom. Do zadań agencji należy prowadzenie biura prasowego, doradztwo komunikacyjne oraz pełna oprawa medialna i promocyjna akcji charytatywnych organizowanych przez Spartan.

Fundacja Spartanie Dzieciom rozpoczęła swoją działalność w 2011 roku jako grupa biegowa, która zrzeszała osoby chcące połączyć swoje dwie pasje – bieganie długodystansowe i pomoc niepełnosprawnym dzieciom. Grupa zadebiutowała w 33. Maratonie Warszawskim w 2011 roku. Jej znakiem rozpoznawczym jest charakterystyczne przebranie. Zawodnicy biegają w strojach starożytnych Spartan, w pełnym rynsztunku bojowym, z włócznią i tarczą w ręku oraz hełmem na głowie. A wszystko po to, aby zwrócić uwagę na charytatywny cel, który wybierają każdorazowo, przy okazji swoich biegów. W 2014 roku powołano do życia Fundację. Do tej pory organizacji udało się przeprowadzić kilkanaście zbiórek i przebiec w zbrojach 7 maratonów oraz wiele innych biegów. Grupa liczy około 100 osób i ciągle się powiększa.

Wspólnie z Partner of Promotion Spartanie uzbierali ok. 200 tys. złotych w ramach akcji: „Biegniemy dla Stasia", „Biegniemy na zajęcia z dogoterapii dla niepełnosprawnych dzieci", „Biegniemy dla niepełnosprawnych dzieci biegaczy".

Za akcję „Biegniemy dla Stasia", zorganizowaną podczas Cracovia Marathon 2013, agencja Partner of Promotion zdobyła 5 największych nagród PR w Polsce i na świecie:
1. Złotego Spinacza w kategorii Sport, Turystyka i Rekreacja;
2. tytuł Kampanii Społecznej Roku;
3. IPRA Golden World Awards 2014 (kategoria: "PR na niskim budżecie");
4. Srebro w konkursie Magellan Awards 2013 (TOP25 najlepszych kampanii na świecie);
5. Brąz w konkursie Stevie Awards.

W 2014 roku Fundacja Spartanie Dzieciom zorganizowała swój pierwszy, charytatywny bieg: „Bieg Serca" pod hasłem „Każde okrążenie ma znaczenie". W imprezie wzięło udział ponad 1000 biegaczy, którzy wspólnie wybiegali dla podopiecznych Fundacji 72 tys. złotych. Agencja Partner of Promotion była Partnerem Głównym wydarzenia.

Więcej na temat Fundacji Spartanie Dzieciom:
Strona internetowa projektu: www.spartaniedzieciom.org
Facebook: www.facebook.com/SpartanieDzieciom
YouTube: www.youtube.com/SpartanieDzieciom
Strona internetowa Biegu Serca: www.bieg-serca.pl
Facebook: www.facebook.com/BiegSerca

Fundacja Mam Marzenie

Partner of Promotion jest partnerem Fundacji Mam Marzenie. Agencja swoimi działaniami public relations wspiera spełnianie dziecięcych marzeń. Jest to kolejny projekt społeczny, w który Partner of Promotion angażuje się na zasadach pro bono, a porozumienie o współpracy podpisano na czas nieokreślony.

Misją Fundacji Mam Marzenie jest spełnianie marzeń dzieci cierpiących na choroby zagrażające ich życiu. Przez swoją działalność Fundacja wnosi w życie chorych dzieci i ich rodzin niezapomniane wrażenia, które pozwalają choć na chwilę nie myśleć o cierpieniu, dają radość i siłę do walki z chorobą, a także nadzieję na przyszłość. Fundacja rozpoczęła działalność w 2004 roku. Obecnie posiada 16 oddziałów w całym kraju. Do dzisiaj dzięki wolontariuszom udało się już spełnić marzenia ponad 6 400 chorych dzieci.

W ramach współpracy z Fundacją Mam Marzenie Partner of Promotion odpowiada za doradztwo komunikacyjne oraz prowadzenie biura prasowego Fundacji. Konsultanci agencji przeszkolili też wolontariuszy z całej Polski w zakresie kontaktów z mediami.

Społeczny Komitet ds. AIDS z Partner of Promotion

Agencja Partner of Promotion została współorganizatorem kampanii Projekt Test prowadzonej przez Społeczny Komitet ds. AIDS. Celem prowadzonych działań jest edukacja związana z zagrożeniem zakażeniem HIV i sposobami jego uniknięcia. Tegoroczna kampania dedykowana jest mamie, tacie i dziecku, ponieważ wczesne wykrycie obecności wirusa HIV w ciąży pozwala ochronić zdrowie zarówno kobiety, dziecka jak i partnera. Wiedza o zakażeniu podczas ciąży daje niemal 100% szansę na uniknięcie zakażenia dziecka. W ten sposób 1 test chroni 3 życia. Kluczowym elementem kampanii będzie przygotowanie ekskluzywnego kalendarza ze zdjęciami polskich gwiazd, podchodzących do macierzyństwa w sposób świadomy i odpowiedzialny. Finałem projektu będzie wystawa zdjęć, która odbędzie się 2 grudnia 2013 r. z okazji Światowego Dnia AIDS.

Partner of Promotion wspiera projekt na zasadach pro bono. Współpraca obejmuje komunikację PR całego projektu, jak również organizację sesji, produkcję kalendarza oraz pozyskanie partnerów i patronów medialnych.

Społeczny Komitet ds. AIDS został powołany i formalnie zarejestrowany w lutym 1993 roku z inicjatywy osób od wielu lat związanych z problematyką zapobiegania zakażeniom HIV, opieką nad osobami żyjącymi z HIV i chorymi na AIDS. Misją stowarzyszenia jest rozwijanie informacji, edukacji, poradnictwa i opieki w związku z epidemią HIV/AIDS.

Strona internetowa projektu: http://www.projekttest.pl
Facebook: http://www.facebook.com/projekttest
Film backstage: http://www.skaids.org/
Materiał DDTVN(TV): http://www.dziendobry.tvn.pl/

Partner of Promotion walczy
ze stereotypami

Agencja Partner of Promotion od 2011 roku wspiera pro bono projekt Big Beautiful Women (BBW). Firma pełni funkcję partnera strategicznego organizatora kampanii - Stowarzyszenia Na Rzecz Rozwoju Społecznego i Wyrównywania Szans "Sokrates". Celem BBW jest pokazanie, że kobiety w rozmiarze XXL, wbrew utartym stereotypom, są piękne, ambitne, spełniają się zawodowo i prywatnie.

Partner of Promotion w ramach projektu prowadzi działania public relations oraz wspiera organizatora w pozyskiwaniu sponsorów i patronów medialnych. Współpraca obejmuje również pomoc przy organizacji akcji specjalnych, takich jak sesje zdjęciowe i wystawy. Dzięki działaniom agencji akcja Big Beautiful Women cieszy się dużym zainteresowaniem kluczowych mediów i opinii publicznej.

Projekt BBW uświadamia społeczeństwu, że kobiety w rozmiarze plus size mogą być nie tylko atrakcyjne, ale również pełne pasji i marzeń. Do udziału w kampanii zgłaszają się kobiety w rozmiarze 42+, które swoja postawą i pomysłem na życie chcą inspirować innych.

Główną osią przedsięwzięcia jest organizacja kilkudziesięciu artystycznych sesji zdjęciowych, wykonanych przez najlepszych polskich fotografików. Bohaterki to piękne, o pełnych atrakcyjnych kształtach kobiety przedstawione w różnych stylizacjach. Istotną funkcją projektu jest działanie terapeutyczne, zarówno dla modelek jak i odbiorców. Fotografie udowadniają, że pomimo dużego rozmiaru można spełniać się zawodowo, realizować pasje, a co najważniejsze być szczęśliwym. Finałem każdej edycji jest wernisaż zdjęć bohaterek BBW.

Od maja 2012 r. trwa druga edycja przedsięwzięcia, zatytułowana "SUKCES nie jest zarezerwowany dla rozmiaru S".

Strona internetowa projektu: www.bbwprojekt.pl
Facebook: www.facebook.com/BigBeautifulWomanProjekt
Link do publikacji: Modelki w rozmiarze XXL. Foto
Informacja prasowa: Modelki XXL bohaterkami wyjątkowej sesji zdjęciowej
Pytanie na śnadanie (TV): Modelki XXL bohaterkami wyjątkowej sesji zdjęciowej

Narkotyki? Na co mi to!

Agencja Partner of Promotion została partnerem kampanii antynarkotykowej Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii "Narkotyki? Na co mi to!". To już trzeci projekt KBPN prowadzony przy wsparciu komunikacyjnym agencji. Tym razem organizatorzy przekonują młodzież, że życie bez narkotyków może być pasjonujące i ciekawe.

W ramach współpracy Partner of Promotion prowadzi działania z zakresu public relations skierowane do młodych osób oraz relacje z mediami. Podczas kampanii odbywają się również akcje specjalne w klubach i dyskotekach. Uruchomiona została także strona internetowa www.nacomito.pl, za pośrednictwem której młodzież dzieli się swoimi pasjami. Przez cały czas działa również profil na Facebooku. Strategia działań PR zakłada dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców. Odpowiednio dobrane narzędzia komunikacyjne pozwolą pokazać młodym ludziom, że aby żyć pełnią życia nie muszą oni zażywać narkotyków.

Kampania Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii to odpowiedź na wyniki badań, które pokazują, że maleje spożycie narkotyków wśród polskiej młodzieży. Projekt ma na celu wzmacnianie pozytywnych postaw wśród nastolatków oraz przełamanie społecznego przekonania, że większość młodych osób zażywa narkotyki. Poprzez kampanię chcemy uświadomić nastolatkom, że to właśnie niezażywanie narkotyków jest normą. Projekt ponadto ma przekonać młodzież, że może ona realizować swoje niebanalne pasje bez środków psychoaktywnych - wyjaśnia Piotr Jabłoński, Dyrektor Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii.

Dotychczasowe wspólne kampanie Partner of Promotion i Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii miały na celu ograniczenie liczby odurzonych kierowców i uświadomienie młodzieży, że jazda po zażyciu narkotyków jest równie niebezpieczna co pod wpływem alkoholu.

Pogotowie opiekuńcze "Betlejem"

Rodzinne pogotowie opiekuńcze "Betlejem" istnieje od 2005 roku. Monika i Janusz Kosmowscy opiekują się dziećmi, które trafiają do nich do momentu uregulowania ich sytuacji prawnej, potem są przekazywane do rodzin zastępczych, do adopcji lub do biologicznych rodziców.

Więcej informacji o "Betlejem": www.betlejem.za.pl

Agencja wspiera pogotowie darami rzeczowymi, przydatnymi dzieciom do zabawy, do szkoły czy na wakacyjne wyjazdy.

Partnersi dla służby publicznej

Partner of Promotion ceni i aktywnie wspiera ważne społecznie inicjatywy. W 2011 roku agencja wspierała pro bono Fundację "10 kwietnia". Organizacja powstała z idei przedstawicieli środowiska biznesowego, by pomagać dzieciom, których rodzice bądź opiekunowie zginęli lub doznali ciężkiego uszczerbku na zdrowiu podczas pełnienia służby publicznej. Jako pierwsze wsparciem zostały objęte rodziny osób, które zginęły w katastrofie smoleńskiej 10 kwietnia 2010.

Działania Partner of Promotion objęły kompleksowe doradztwo z zakresu public relations, prowadzenie biura prasowego, pomoc w realizacji celów statutowych fundacji oraz wsparcie w podejmowanych przez nią działaniach marketingowych. Agencja była odpowiedzialna m.in. za organizację aukcji charytatywnej podczas Balu Pracodawców RP oraz uczestnictwo 131 przedstawicieli służb mundurowych w Maratonie Warszawskim w barwach Fundacji "10 kwietnia".

Największe działające w Polsce firmy (m.in. Agora, Aviva, Fiat, Kulczyk Holding, Netia, Orange, Play, Orlen, Tauron) powołując 21 lipca 2010 r. Fundację "10 kwietnia" chciały docenić wagę pracy w służbie na rzecz kraju i wspomóc rodziny poszkodowanych. Pomocą zostały objęte dzieci osób poszkodowanych w trakcie pełnienia służby publicznej, włączając tu między innymi żołnierzy, policjantów, strażaków czy też pracowników administracji publicznej. Celem fundacji jest wspomaganie procesu edukacyjnego, a w szczególności współfinansowanie indywidualnych potrzeb związanych z rozwojem intelektualnym, nauką, wychowaniem czy zainteresowaniami podopiecznych.

Strona internetowa fundacji: www.fundacja10kwietnia.pl
Facebook: www.facebook.com/Fundacja10kwietnia

Daj im przyszłość

Partnerem kampanii "Daj im przyszłość" zostaliśmy wiosną 2005 roku. Porozumienie o współpracy w zakresie działań PR podpisaliśmy z prowadzącym kampanię Urzędem m.st. Warszawy. Głównym celem kampanii "Daj im przyszłość" jest zwrócenie uwagi na problem społeczny, który polega na uprzedzeniu wobec osieroconych dzieci wychowywanych w państwowych domach dziecka, popularyzacja idei opieki zastępczej oraz pozyskanie zrozumienia dla tej idei wśród mieszkańców Warszawy. Zadaniem Partner of Promotion jako partnera kampanii jest współpraca z Biurem Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy w zakresie bieżących działań public relations skierowanych do mediów oraz wybranych grup otoczenia.

Brałeś? Nie jedź! Po alkoholu i narkotykach rozum wysiada

Partner of Promotion wspiera komunikacyjnie już drugą edycję kampanii społecznej Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii "Brałeś? Nie jedź! Po alkoholu i narkotykach rozum wysiada". Celem projektu jest zapobieganie prowadzeniu pojazdów przez osoby pod wpływem narkotyków i alkoholu.

Agencja, tak jak przy pierwszej edycji kampanii, prowadzi relacje z mediami oraz bieżące działania public relations skierowane do młodzieży. Komunikacja tegorocznej odsłony opiera się na budowaniu pozytywnych relacji z młodzieżą. Tym razem kreacja wykorzystuje język młodych ludzi i zaprasza ich do dialogu poprzez refleksyjne pytanie: "A ty jak wracasz do domu?".

W ramach projektu uruchomiona została strona internetowa, na której zamieszczane są podstawowe informacje o wpływie narkotyków i alkoholu na kierowcę. Internauci znajdą tam również konkurs związany z ideą kampanii. Druga edycja "Brałeś? Nie jedź! Po alkoholu i narkotykach rozum wysiada", podobnie jak jej pierwsza odsłona, obejmuje między innymi spoty telewizyjne, radiowe oraz reklamę w prasie. Działania kierowane są przede wszystkim do młodych kierowców wieku 16 - 25 lat, ich pasażerów, oraz bywalców klubów i dyskotek i ich rodziców.

Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii monitorując polską scenę narkotykową zadało sobie pytanie: czy młodzi ludzie wiedzą, że narkotyki wpływają na zdolność kierowania pojazdem podobnie jak alkohol? Odpowiedź jaką przyniosły badania była zatrważająca, okazało się bowiem, że młodzież zupełnie nie jest świadoma wpływu narkotyków na organizm. Tak zrodził się pomysł kampanii "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada". W pierwszej edycji dominował sugestywny przekaz ostrzegający przed konsekwencjami prowadzenia pojazdów pod wpływem narkotyków - tu celem było ukazanie młodzieży, w sposób do niej przemawiający, na jakie niebezpieczeństwo naraża siebie i innych wsiadając odurzona za kierownicę. Komunikacja nowej odsłony jest utrzymana w tonie pozytywnym, opiera się na relacjach partnerskich i dialogu z młodzieżą. Odbiorcy kampanii poznali już zagrożenia płynące z prowadzenia pojazdów pod wpływem narkotyków. Teraz należy zachęcić ich by wybierając się na imprezę zaplanowali bezpieczny powrót do domu.

Spot reklamowy kampanii, przygotowany przez agencję reklamową Martis http://www.rozumwysiada.pl/video/Spot_Kampania_2009_30_sek.mpg
Strona internetowa poświęcona kampanii: www.rozumwysiada.pl

Międzynarodowy Memoriał Ferdynanda Dziedzica

Zagraj w szachy z Partner of Promotion

Partner of Promotion od 2011 roku wspiera pro bono największy jednodniowy turniej szachowy w Polsce – Międzynarodowy Memoriał Ferdynanda Dziedzica, który w 2014 roku uzyskał rangę Indywidualnych Mistrzostw Polski w Szachach Szybkich. Agencja jest jednym z głównych sponsorów turnieju oraz prowadzi biuro prasowe wydarzenia.

Ten największy jednodniowy turniej szachowy w Polsce co roku gromadzi nie tylko największą krajową czołówkę zawodników, ale także arcymistrzów ze światowej elity. To również niepowtarzalna okazja dla miłośników i amatorów szachów do podpatrzenia najlepszych, a także zmierzenia się z nimi. Turniej organizowany jest w formule otwartej, każdy może wziąć w nim udział.

Głównym celem Memoriału jest promocja szachów oraz uczczenie pamięci zasłużonego trenera i wychowawcy wielu pokoleń szachistów - Ferdynanda Dziedzica. W celu upamiętnienia jego dokonań związanych ze szkoleniem młodzieży powstał Turniej, którego inicjatorami byli członkowie Młodzieżowego Klubu Sportowego MDK w Trzciance. Agencja Partner of Promotion od samego początku jest partnerem turnieju, prowadzi relacje z mediami oraz bieżące działania public relations.