• Impactor 2001

    Impactor 2001

    Prestiżową statuetkę Impactor roku 2001 w kategorii Agencja PR otrzymała firma Partner of Promotion.

    Partner of Promotion była jedną z trzech nominowanych. Ogłoszenie wyników nastąpiło 6 lutego podczas uroczystej gali podsumowującej rok w przemyśle reklamowym. To już druga taka nagroda dla Partner of Promotion. W listopadzie 2001 r. Firma otrzymała tytuł Agencji Roku na MEDIUM 2001.

  • Statuetka dla najlepszej agencji roku

    Statuetka dla najlepszej agencji roku

    W drugiej edycji Konkursu Działań Public Relations MEDIUM 2001 po raz pierwszy przyznano tytuł Agencji Roku, który otrzymała Partner of Promotion.
    Agencja przedstawiła kilka projektów w czterech kategoriach: PR produktu, PR korporacyjny, kampania społeczna, special event. Projekty agencji nominowane do nagrody uzyskały w sumie najwięcej punktów, odznaczając się zarówno bardzo wysokim poziomem merytorycznym, jak i doskonałą jakością przygotowanych materiałów konkursowych.

  • I nagroda w kategorii relacje mediowe za projekt "Obligacje Skarbowe"

    I nagroda w kategorii relacje mediowe za projekt "Obligacje Skarbowe"

    W organizowanym po raz pierwszy Konkursie Działań Public Relations MEDIUM 2000 Partner of Promotion jako jedyna agencja zdobyła dwie nagrody. Był to podwójny sukces, gdyż agencja zwyciężyła w dwóch kategoriach. Trofea te świadczą o silnej pozycji firmy w branży, przynoszą satysfakcję, ale przede wszystkim mobilizują nas do dalszej wytężonej pracy na rzecz naszych Klientów.

    Po raz drugi zajęliśmy też 3 miejsce w rankingu agencji public relations opublikowanym przez Warsaw Business Journal.

    W 2000 roku firma otrzymała także rekomendację Business Centre Club.

  • I nagroda w kategorii zarządzanie kryzysem za projekt górnictwa węgla kamiennego w Polsce

    I nagroda w kategorii zarządzanie kryzysem za projekt górnictwa węgla kamiennego w Polsce

    W organizowanym po raz pierwszy Konkursie Działań Public Relations MEDIUM 2000 Partner of Promotion jako jedyna agencja zdobyła dwie nagrody. Był to podwójny sukces, gdyż agencja zwyciężyła w dwóch kategoriach. Trofea te świadczą o silnej pozycji firmy w branży, przynoszą satysfakcję, ale przede wszystkim mobilizują nas do dalszej wytężonej pracy na rzecz naszych Klientów.

    Po raz drugi zajęliśmy też 3 miejsce w rankingu agencji public relations opublikowanym przez Warsaw Business Journal.

    W 2000 roku firma otrzymała także rekomendację Business Centre Club.

  • Warsaw Business Journal

    Warsaw Business Journal

    W rankingu agencji public relations opublikowanym przez wydawnictwo Warsaw Business Journal agencja Partner of Promotion znalazła się w pierwszej trójce.

  • Home and Market Magazine 1997

    Home and Market Magazine 1997

    W rankingu agencji public relations przeprowadzonym przez Home and Market Magazine Agencja Partner of Promotion uplasowała się na 3 pozycji.