• Impact Awards 2009

    Impact Awards 2009

    Agencja Partner of Promotion zdobyła cztery nagrody w międzynarodowym konkursie Impact Awards 2009. Dwie główne nagrody, w kategoriach: "Best Overall Organizational Communications Program" i "Best Marketing-Communications Program" przypadły kampanii promującej e-biznes w Polsce. Projekt ten był realizowany dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Trzecią główną nagrodę zdobyła kampania "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!" w kategorii "Best Community Relations Program". Otrzymała ona także wyróżnienie dla "Best Corporate Communications/PR Program". Projekt ten był realizowany dla Krajowego Biura ds. Przeciwdziała Narkomanii.

  • Złote Spinacz 2009

    Złote Spinacz 2009

    Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie nagrody główne i cztery nominacje podczas finału konkursu "Złote Spinacze 2009" organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Partner of Promotion jako jedyna z trzech agencji PR otrzymała dwie statuetki.

  • Stevie Award 2009

    Stevie Award 2009

    Partner of Promotion została finalistą konkursu International Stevie Award w kategorii najlepsza kampania komunikacyjna w Europie. Firma została nagrodzona za działania prowadzone na rzecz Ministerstwa Środowiska w związku z 14. Konferencją ONZ w sprawie Zmian Klimatu - COP 14.

  • Panteon Polskiej Ekologii 2009

    Panteon Polskiej Ekologii 2009

    Partner of Promotion otrzymała wyróżnienie w ekologicznym konkursie "Panteon Polskiej Ekologii 2009", za kampanię edukacyjną "Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy". Działania na rzecz upowszechnienia wiedzy o zmianach klimatu zdobyły uznanie jury w kategorii "Instytucja wspomagająca realizację projektów na rzecz ochrony środowiska".

    "Panteon Polskiej Ekologii" to prestiżowy konkurs ekologiczny, którego celem jest uhonorowanie firm, projektów i osób aktywnie działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego w Polsce. Nagrodzona kampania "Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy" miała na celu edukację polskiego społeczeństwa w obszarze zmian klimatu oraz zachęcenie Polaków do podejmowania działań ograniczających to niekorzystne zjawisko. Projekt poprzedzał konferencję ONZ w sprawie zmian klimatu - COP 14 i był realizowany na zlecenie Ministerstwa Środowiska RP. Aktywności przeprowadzone w ramach kampanii zostały docenione przez jury konkursu przede wszystkim za propagowanie i wspieranie postaw proekologicznych wśród polskiego społeczeństwa.

  • The Book Of Lists 2009

    The Book Of Lists 2009

    W najnowszym rankingu The Book Of Lists, Partner of Promotion ogłoszona została najlepszą firmą wśród wszystkich agencji PR w Polsce. Wynik ten świadczy o najwyższej jakości usług oferowanych przez firmę.