BIURO PRASOWE

Ghelamco, 30.07.2019

Maraton filmowy na placu Europejskim: „Bergman. Rok z życia”, „Green Book” i „Riko prawie bocian”


W ciepłe wieczory na przełomie lipca i sierpnia czeka na nas kolejna dawka filmowych emocji w kinie letnim. Ghelamco Poland wraz z partnerami wydarzenia – firmami Samsung i Adidas – zaprasza na plac Europejski na dokument „Bergman. Rok z życia”, obsypany nagrodami „Green Book” oraz animację „Riko prawie bocian”.


 

Plac Europejski to znane wszystkim warszawiakom miejsce spotkań ze znakomitym kinem. Seanse na świeżym powietrzu są doskonałą okazją do spędzenia czasu z rodziną, przyjaciółmi – i oczywiście dobrym filmem.

W środowy wieczór (31 lipca) na ekranie zagości „Bergman. Rok z życia”, czyli fascynujący dokument o losach Ingmara Bergmana w reżyserii Jane Magnusson. Historia rozgrywa się w roku 1957, czyli w wyjątkowo pomyślnym okresie życia twórcy. Bohater jest u szczytu kariery, a jego dwa największe dzieła doczekały się premiery. Film ukazuje jednak nie tylko sukcesy i ogromny talent artysty, lecz także mroczne obszary jego osobowości.

1 sierpnia czwartkowe kino letnie zaprasza na „Green Book” w reżyserii Petera Farrelly’ego, czyli głośny hit kinowy uhonorowany licznymi nagrodami. Obraz opowiada historię przyjaźni między muzykiem Donem Shirley’em a jego nowym kierowcą Tonym. Ich wspólna przygoda zaczyna się w momencie, kiedy ruszają razem w wielotygodniowe tournée. Mimo początkowej niechęci, udaje im się znaleźć wspólny język.

Niedzielną (4 sierpnia) propozycją dla najmłodszych jest „Riko prawie bocian”. Animacja opowiada historię wróbelka, który jest przekonany o swoim bocianim pochodzeniu. Malec zostaje sam, kiedy jego przybrani rodzice emigrują do ciepłych krajów. Postanawia więc ruszyć ich śladem. Do wyprawy dołączają się jego wierni kompani – nieprzewidywalna sowa i wiecznie rozmarzona papuga. Czy uda im się dotrzeć na miejsce?

Organizatorem kina letniego na placu Europejskim jest Ghelamco Poland wraz z partnerami, firmami Samsung oraz Adidas. Wydarzenie objęło patronatem medialnym Radio Kolor.

Wstęp na projekcje jest bezpłatny, a na widzów będzie czekać kilkaset wygodnych leżaków. Do dyspozycji zmotoryzowanych gości jest ogólnodostępny parking pod Warsaw Spire (koszt pierwszej godziny 8 zł, każda kolejna 10 zł).

Kino letnie na placu Europejskim
Od 3 lipca do 1 września 2019
Środy i czwartki o godz. 20.00, niedziele o godz. 16.00
Wstęp wolny

Aktualne informacje i repertuar dla dorosłych: https://www.facebook.com/events/2056599121115431/

Aktualne informacje i repertuar dla dzieci:
https://www.facebook.com/events/476851313073321/

***

O GHELAMCO POLAND

Ghelamco Poland to lider rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce i pionier w dziedzinie innowacji, zrównoważonego budownictwa i kreowania przestrzeni publicznej. Przez 26 lat, jako inwestor, deweloper i generalny wykonawca, firma ugruntowała swoją wiodącą pozycję na polskim rynku dostarczając 1 100 000 m2 najwyższej klasy powierzchni biurowej, mieszkaniowej, handlowej i magazynowej. Wolumen sprzedaży zrealizowanych projektów przekracza 1,3 mld EUR. Flagową inwestycją firmy jest kompleks biurowy Warsaw Spire wraz z placem Europejskim, uznany za najlepszy budynek biurowy na świecie w prestiżowym konkursie MIPIM Awards 2017.

Jako wizjoner w branży Ghelamco od lat konsekwentnie wdraża pionierskie projekty innowacyjnych, zaawansowanych technologicznie budynków i wyznacza kierunki dla rozwoju rynku nieruchomości w Polsce. To właśnie belgijska firma odkryła potencjał Mokotowa, wprowadziła do Polski koncepcję parku biznesowego i jako pierwsza certyfikowała budynki biurowe w prestiżowym systemie BREEAM – firma posiada w swoim portfolio już 9 certyfikowanych projektów o łącznej powierzchni 320 000 m2. Ghelamco także jako pierwszy spośród deweloperów dostrzegł potencjał Woli – lokalizacji, w której powstaje aktualnie nowe biznesowe serce stolicy.

Ghelamco to także jedyny deweloper w Polsce, który postrzega zrównoważone budownictwo w szerszej perspektywie i aktywnie działa na rzecz kształtowania przestrzeni publicznej. Firma realizuje projekty na rzecz rewitalizacji całych dzielnic, kreując obszary wartościowe dla miasta, jak plac Europejski. By dodatkowo wesprzeć miastotwórcze inicjatywy, firma Ghelamco powołała do życia Fundację Sztuka w Mieście, której celem jest podnoszenie jakości miejskiej przestrzeni publicznej poprzez działania artystyczne czy ambientowe dla lokalnych społeczności. Dokonania Ghelamco zostały wyróżnione szeregiem nagród, m.in. siedemnastokrotnym tytułem Dewelopera roku w Polsce.

Informacje dla mediów:
Michał Nitychoruk, Account Manager, Partner of Promotion
e-mail: , tel. 22 858 74 58 w. 95, 600 210 304

Radosław Górecki, Communication Manager, Ghelamco Poland
email: tel. 795 104 982