BIURO PRASOWE

Logitech, 06.06.2011

Janusz Łapacz nowym Sales Managerem w Logitech Poland


Z początkiem czerwca br. do polskiego biura firmy Logitech dołączył Janusz Łapacz, który jako Sales Manager zajmie się rozwojem działalności handlowej firmy na rynku polskim.
W polskim biurze Logitech Janusz Łapacz jest odpowiedzialny za całość sprzedaży Logitech do polskich partnerów firmy. Do jego zadań należy tworzenie i rozwój strategii sprzedażowej wszystkich kategorii produktowych Logitech dostępnych na polskim rynku. Janusz zajmie się także koordynacją działań z dystrybutorami firmy oraz organizacją prezentacji i szkoleń dla kluczowych klientów i partnerów.

Janusz Łapacz jest absolwentem kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 1996 roku jest zawodowo związany branżą RTV i AGD. Przed rozpoczęciem pracy w Logitech, przez osiem lat pracował w Samsung Electronics Polska, gdzie jako Sales Manager zbudował zespół handlowców odpowiedzialny za obszar elektroniki użytkowej. Wcześniej pracował także dla firm Siemens VDO Automotive oraz Philips Polska.

Po godzinach, Janusz interesuje się piłką nożną oraz grywa w squasha.

***

Logitech - informacje
Logitech jest światowym liderem w dziedzinie produktów służących cyfrowej rozrywce.
Od urządzeń komputerowych, przez domową rozrywkę, po platformy komunikacyjne, Logitech oferuje sprzęt i oprogramowanie umożliwiające nawigację w świecie cyfrowej rozrywki - muzyki, wideo, gier, mediów społeczościowych czy komunikacji przez Internet. Tworzone przez Logitech rozwiązania pozwalają również w pełni korzystać z nawigacji cyfrowej, zarządzać bezpieczeństwem oraz sterować domowymi urządzeniami. Założona w 1981 roku firma Logitech International to szwajcarska spółka notowana na szwajcarskiej giełdzie SWX (LOGN) oraz w Stanach Zjednoczonych na Nasdaq Global Select Market (LOGI).

Kontakt dla mediów:
Krzysztof Machnicki, Logitech: +48(22)8448278
()

Tomasz Cichocki, Partner of Promotion: +48(22)8587458#51
()