BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 28.04.2010

Srebrny KTR w rękach Partner of Promotion


Agencja Partner of Promotion otrzymała srebrną statuetkę w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010. Nagrodę, w kategorii Działania PR, zdobyła kampania "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!" realizowana dla Krajowego Biura ds. Przeciwdziała Narkomanii.
"Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!" jest pierwszą kampanią w Polsce, która porusza problem odurzonych kierowców. Celem projektu było uświadomienie młodym ludziom, że prowadzenie pojazdów pod wpływem narkotyków jest równie niebezpieczne
i zagrożone takimi samymi konsekwencjami prawnymi, jak jazda samochodem po spożyciu alkoholu.

Nagrody Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010 zostały przyznane już po raz siódmy.
W konkursie nagradzane są najbardziej znaczące osiągnięcia w różnych obszarach komunikacji marketingowej w Polsce. Organizatorem przedsięwzięcia jest Klub Twórców Reklamy (KTR) oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej (SAR).