BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 26.11.2009

Dwa Złote Spinacze dla Partner of Promotion


Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie główne nagrody w konkursie "Złote Spinacze 2009" organizowanym przez Związek Firm Public Relations. W tegorocznej edycji przedsięwzięcia za najlepsze projekty PR uznano kampanie: "Zmień nawyki na dobre" - w nowej kategorii "Efektywność" oraz "Simomania Polaków" - w kategorii "PR produktu". "Złote Spinacze" to najbardziej prestiżowe nagrody dla branży PR w Polsce.


Zwycięska kampania "Zmień nawyki na dobre" miała na celu edukację polskiego społeczeństwa w obszarze zmian klimatu oraz zachęcenie Polaków do podejmowania działań ograniczających to niekorzystne zjawisko. Projekt poprzedzał konferencję ONZ w sprawie zmian klimatu i był realizowany na zlecenie Ministerstwa Środowiska RP. W ramach kampanii PR przeprowadzono blisko 20 akcji specjalnych, wspartych intensywną kampanią informacyjną. Dzięki nowoczesnym, zintegrowanym działaniom komunikacyjnym udało się wywołać ogólnopolską dyskusję nt. zmian klimatu oraz zachęcić społeczeństwo do podejmowania na co dzień proekologicznych działań.

Druga, nagrodzona "Złotym Spinaczem" kampania - "Simomania Polaków" została zrealizowana we współpracy z producentem gry - firmą Electronics Arts Polska. Głównym celem projektu było wywołanie jak największego zainteresowania The Sims 3 wśród fanów gry, jeszcze na kilka miesięcy przed jej oficjalną premierą, oraz pozyskanie nowych miłośników simowego świata. Z tego powodu kluczowym elementem strategii komunikacyjnej było dawkowanie wydarzeń poprzedzających premierę gry, a także zaproszenie do współpracy Agnieszki Chylińskiej - jej wieloletniej fanki. Dzięki tak zaplanowanej kampanii The Sims 3 stała się najbardziej oczekiwaną grą roku, a dwa dni po jej premierze sprzedaż wyniosła ponad 65 tysięcy egzemplarzy!

W tegorocznej, siódmej już edycji "Złotych Spinaczy" Partner of Promotion otrzymała łącznie cztery nominacje. Do głównej nagrody kapituła przedsięwzięcia zakwalifikowała także projekty: "Zmień nawyki na dobre" w kategorii "Kampania społeczna" oraz "Wirtualna piłka nożna - FIFA 2009" w kategorii "Event komercyjny".

Konkurs "Złote Spinacze ZFPR" ma na celu wyłonienie najlepszych projektów PR w poszczególnych kategoriach. Celem inicjatywy jest podwyższanie standardów oferowanych usług PR oraz poziomu wiedzy specjalistów z branży. Konkurs ma charakter otwarty - mogą w nim wziąć udział wszystkie firmy prowadzące działania PR na terenie Polski. Szczegółowe informacje na temat konkursu można znaleźć na stronie http://www.zfpr.pl/