BIURO PRASOWE

Samsung Electronics Polska, 16.11.2009

Samsung zwiększa zasięg kampanii Ctrl+P


Do 2013 roku Samsung chce znaleźć się w czołówce producentów drukujących urządzeń biurowych. W tym celu firma rozszerza zasięg kampanii Ctrl+P o kolejne osiem europejskich krajów.
16 listopada 2009 r., Chertsey, Surrey - Samsung Electronics, światowy lider rynku elektroniki użytkowej i IT, ogłosił start kampanii marketingowej Ctrl+P w kolejnych ośmiu europejskich krajach: Belgii, Danii, Finlandii, Holandii, Norwegii, Polsce, Hiszpanii i Szwecji. Aby wesprzeć swój rozwój na rynku biurowych urządzeń drukujących, firma zainwestuje w działania marketingowe w prasie i internecie.

Podobnie jak w przypadku pierwszej fali kampanii Ctrl+P, przeprowadzonej z sukcesem we Francji, Niemczech, Włoszech i Wielkiej Brytanii, jej druga odsłona ma charakter edukacyjny. Główny przekaz koncentruje się na podkreśleniu, w jaki sposób Samsung pomaga firmom z różnych branż kontrolować ich środowiska druku w zakresie bezpieczeństwa wrażliwych danych, kosztów i ochrony środowiska.

"Pomimo trudnych warunków ekonomicznych, kontynuowaliśmy rozwój sprzedaży i odnotowaliśmy znaczny wzrost udziału w rynku" - powiedział Neil Sawyer, Dyrektor Marketingu w European Printing Operation, Samsung Electronics. "Kampania Ctrl+P już okazała się wysoce skuteczna w budowaniu świadomości marki Samsung na rynku urządzeń biurowych. Jej rozszerzanie terytorialne o nowe państwa podkreśla nasze zaangażowanie w ten projekt. Jesteśmy przekonani, że oferowane przez nas rozwiązania dostarczają naszym klientom nową, niespotykaną dotąd wartość, zarówno w kwestii jakości druku, jak i korzyści biznesowych" - dodał.

Według raportu IDC dla rynku laserowych urządzeń drukujących (A4) za drugi kwartał 20091, Samsung zwiększył swój udział w europejskim rynku laserowych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych z 16,1 do 21,5 proc (w porównaniu z analogicznym kwartałem roku 2008). Jednocześnie utrzymał pozycję lidera w segmencie urządzeń wielofunkcyjnych, powiększając swoją przewagę nad najbliższym konkurentem z 22,2 do 28,9 proc. Samsung zwiększył również swój udział w rynku drukarek laserowych - z 13,9 do 18,5 proc. w skali roku. W efekcie firma jest na dobrej drodze do zrealizowania swoich ambitnych planów, zgodnie z którymi do roku 2013 ma objąć pozycję lidera na rynku drukujących urządzeń biurowych.

IDC Światowy kwartalny raport o rynku wydruków urządzeń peryferyjnych - Q2 FY2009. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.idc.com

Twórcy kampanii Ctrl+P
  • Kreacja: Digitas / Leo Burnett
  • Planowanie i zakup mediów: Starcom
  • Advertoriale: Hill & Knowlton

***

Informacje o firmie Samsung Electronics
Samsung Electronics jest światowym liderem w produkcji półprzewodników, sprzętu telekomunikacyjnego, cyfrowych nośników informacji oraz rozwiązań integrujących technologie cyfrowe. W roku 2008 sprzedaż spółki holdingowej osiągnęła wartość 96 miliardów USD. Firma zatrudnia około 164 000 pracowników w 179 oddziałach w 61 krajach i składa się z dwóch głównych działów: Digital Media&Communications i Device Solutions. Firma Samsung Electronics, uznawana za jedną z najszybciej rozwijających się marek globalnych, jest czołowym producentem telewizorów cyfrowych, układów pamięci, telefonów komórkowych oraz ciekłokrystalicznych ekranów TFT. Więcej informacji ona stronie www.samsung.pl.


Kontakt dla dziennikarzy:

Samsung Electronics Polska
Anna Koziarek:
Tel.: (22) 607 46 56
e-mail:

Agencja PR Partner of Promotion
Agata Kowalczyk: Account Executive
Tel.: (22) 858 74 58 wew. 68, 794 763 067
e-mail: