BIURO PRASOWE

Bacardi, 25.06.2009

Bacardi otrzymuje tytuł Superbrand Polska


Głosami niezależnej Rady Marek, składającej się z grupy ekspertów i specjalistów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu, marka Bacardi została uznana za jedną z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych na rynku w swojej kategorii.
"Dołączenie Bacardi do ekskluzywnej grupy Superbrands jest dla nas wielkim wyróżnieniem, zwieńczeniem wysiłków ukierunkowanych na tworzenie produktu najwyższej jakości i uhonorowaniem pracy całego zespołu budującego markę Bacardi na polskim rynku" - powiedział Łukasz Cieplak, Brand Manager, w Bacardi-Martini Polska.

Pomysłodawcą programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od 14 lat w ponad 80 krajach. Jej celem jest promocja marek, które odniosły największy rynkowy sukces w danym kraju i w szczególny sposób wyróżniają się w swojej kategorii, a przyznawany tytuł stanowi potwierdzenie ich znaczącej pozycji na rynku.

***

Bacardi(r)

Bacardi to najbardziej znana marka z portfolio Grupy Bacardi-Martini. Nazwa jest zastrzeżona dla najprzedniejszych destylatów z trzciny cukrowej - rumów. Marka jest obecnie liderem na rynku rumów, od dłuższego czasu jest też jednym z najlepiej sprzedających się produktów alkoholowych na świecie. Sprzedawany w ponad 180 krajach rum Bacardi cechują wysoka jakość, tradycja, oryginalność i wyśmienity smak. Markę stworzył Don Facundo Bacardi, w 1862 roku. Gładki, lekki, biały rum stał się prawdziwym hitem. Jest podstawą najpopularniejszych na świeciei ulubionych drinków konsumentów - Bacardi z Colą Original Cuba Libre (Bacardi, cola i limonka) oraz Bacardi Mojito The Original i Bacardi Daiquiri.

Kontakt dla mediów:

Marta Kopcik
Account Director

tel. 22 858 74 58 wew. 42

Agata Kowalczyk
Account Executive

tel. 22 858 74 58 wew. 68