BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 24.04.2008

Premiera nowego dodatku do gry ARMY OF TWO(tm)


Posiadacze konsol X360(tm) i PLAYSTATION(r)3 mogą podjąć nowe drużynowe wyzwanie na czterech dodatkowych mapach.
Dziś rozpoczyna się elektroniczna dystrybucja najnowszego dodatku do bestsellerowej gry akcji ARMY OF TWO. Rozszerzenie dostępne jest dla posiadaczy konsoli Xbox 360 za pośrednictwem Xbox LIVE(r). Natomiast w przypadku PLAYSTATION(r)3 dodatek znajduje się na razie jedynie w amerykańskim PLAYSTATION(r) Store. Gracze z Europy otrzymają możliwość jego pobrania w maju.

Niniejsze rozszerzenie zawiera zupełnie nowy tryb rozgrywki, nazwany Security and Strategy Corporation (SSC) Challenge, a także cztery specjalnie zaprojektowane z myślą o nim mapy. SSC Challenge pozwala dwóm drużynom żołnierzy stoczyć twardą walkę na torze przeszkód.

- Chcemy dostarczać fanom dodatki, nadające grze zespołowej niespotykany nigdzie indziej wymiar - powiedział Alain Tascan, VP i General Manager w EA Montreal oraz producent wykonawczy ARMY OF TWO. - Tryb SSC Challenge pozwala graczom na przetestowanie swoich umiejętności bojowych w zupełnie nowych warunkach, zachowując jednocześnie specyficzny dla ARMY OF TWO klimat.

Więcej informacji na temat gry ARMY OF TWO znajduje się pod adresem www.armyoftwo.com oraz www.ea.pl.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: