BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 03.04.2008

Partner of Promotion nominowana do GOLD SABRE AWARDS 2007


Magazyn The Holmes Report ogłosił nominacje europejskiej edycji konkursu SABRE AWARDS 2007. Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie nominacje w tym prestiżowym konkursie. W kategorii Baltic Region (Poland, Russia, Estonia, Latvia, Lithuania) do nagrody pretenduje kampania dla Gadu-Gadu "More than an Instant Messenger", a w kategorii Healthcare Providers (B2B) - działania z zakresu zarządzania sytuacją kryzysową dla Euromedic International Polska.
Ogłoszenie zwycięzców w poszczególnych kategoriach oraz wręczenie nagród odbędzie się 22 maja 2008 r. podczas uroczystej gali w Wenecji. Agencja Partner of Promotion otrzymała już nagrodę SABRE AWARDS dwukrotnie - za najlepszą komunikację kryzysową dla banku Inteligo SABRE AWARDS 2004 oraz statuetkę i tytuł "The New European Agency of the Year 2005".

SABRE AWARDS to doroczne nagrody przyznawane dla branży PR - w edycji europejskiej i amerykańskiej. Firmy i agencje PR mogą zgłaszać swoje projekty w kilkudziesięciu kategoriach, w zależności od miejsca prowadzenia działań PR i ich charakteru. Zgłoszone projekty ocenia międzynarodowe jury, w którym zasiadają najwybitniejsi specjaliści PR z USA i Europy.