BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 31.03.2008

Wielki sukces Pre-Orderu Edycji Kolekcjonerskiej gry Warhammer(r) Online: Age of Reckoning(tm)


Cały przewidziany dla Polski nakład został sprzedany w niecałe 48 godzin!
Pre-Order Edycji Kolekcjonerskiej gry Warhammer(r) Online: Age of Reckoning(tm) (WAR) osiągnął w Polsce wyjątkową popularność. Do sprzedaży w salonach EMPiK oraz w Internecie trafiło jedynie 600 egzemplarzy z 45 000 pudełek przeznaczonych dla Europy. Cały nakład został wyczerpany w czasie krótszym niż 48 godzin.

- Cieszy nas bardzo popularność marki Warhammer w Polsce i jesteśmy przekonani, że gra spełni wszystkie oczekiwania fanów - powiedział Michał Hinc, E-business manager Electronic Arts.

Pre-Order kosztował 29,90 złotych. Jego nabywcy otrzymają zniżkę na zakup Edycji Kolekcjonerskiej, której cena zostanie ogłoszona w późniejszym terminie. Każdy z nich otrzymał również klucz do otwartej wersji beta, która rozpocznie się latem. Pre-Order pozwoli także na wcześniejsze uruchomienie pełnej wersji gry oraz umożliwi aktywację dostępu do unikalnych przedmiotów.

Premiera gry Warhammer Online: Age of Reckoning nastąpi już jesienią bieżącego roku. Edycja Kolekcjonerska będzie zawierała liczne niespodzianki, niedostępne w otwartej sprzedaży.

Lista ekskluzywnych dodatków obejmuje następujące elementy:


LICENCJONOWANA FIGURKA GRUMLOKA I GAZBAGA OD GAMES WORKSHOP
Na potrzeby Edycji Kolekcjonerskiej fachowcy z Games Workshop zaprojektowali figurkę przedstawiającą dwie postacie z gry - herszta Zielonoskórych o imieniu GRUMLOK z jego szamanem GAZBAGIEM. Wykonany z metalu model wymagać będzie uprzedniego złożenia i pomalowania - dokładnie tak, jak typowe figurki z planszowej gry Warhammer.

ILUSTROWANA POWIEŚĆ WARHAMMER ONLINE: PRELUDE TO WAR
Bogato ilustrowana powieść Warhammer Online: Prelude to War powstała specjalnie na potrzeby Edycji Kolekcjonerskiej. Książka została napisana przez Grahama McNeilla - uznanego autora, związanego z Games Workshop. Ma 128 stron oprowionych w twardą okładkę. Ilustracje wykonali: Chad Hardin, Joe Abraham, Rahsan Ekedal, Tony Parker i Kevin Hopgood. Powieść składa się z sześciu rozdziałów, będących znakomitym wprowadzeniem do gry.

ALBUM Z PROJEKTAMI GRAFICZNYMI THE ART OF WARHAMMER ONLINE
Niesamowita kolekcja rysunków koncepcyjnych, które dały początek grze Warhammer Online: Age of Reckoning ma 224 strony w twardej oprawie. Wszystkie ilustracje wydrukowano na błyszczącym papierze, aby jak najlepiej ukazać kunszt grafików, którzy nadali grze wyjątkowy klimat.

DODATKOWY PRZEDMIOT W GRZE - THE LIBRAMS OF INSIGHT
Wiedza jest nagrodą samą w sobie. Każdy, kto zgłębi tajniki Librams of Insight, będzie zdobywać doświadczenie znacznie szybciej, ale przez ograniczony czas. Przedmiotu można będzie użyć tylko 3 razy, w odstępach po 90 minut. Efekt jednorazowego użycia utrzyma się przez 60 minut.

DODATKOWE ELEMENTY W GRZE - ZADANIA, NAGRODY, TYTUŁY I GŁOWY POSTACI
Wszyscy nabywcy Edycji Kolekcjonerskiej otrzymają 12 dodatkowych zadań. Każde z nich oferować będzie niezwykłą nagrodę oraz unikalny tytuł dla postaci. Wyróżnić się z tłumu pomoże 12 dodatkowych modeli głów bohaterów. Będą one dostępne w wersjach dla obu płci.

Więcej informacji na temat Edycji Kolekcjonerskiej gry Warhammer Online: Age of Reckoning znajduje się pod adresem www.war-europe.com/collectorsedition/. Przypominamy, że produkcja ta powstaje na kanwie kultowej gry figurkowej, stworzonej przez firmę Games Workshop.

WAR zaoferuje rewolucyjny system Realm vs. Realm(tm) (RvR), dzięki któremu gracze będą mieć wrażenie uczestnictwa w nieprzerwanym konflikcie w świecie fantasy. Premierę pełnej wersji Warhammer Online: Age of Reckoning na PC zaplanowano na jesień 2008 roku.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: