BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 26.02.2008

Dead Space(tm) - strach w kosmicznej otchłani


Premiera nowego horroru Electronic Arts, spotęguje upiorną atmosferę Halloween.
Dead Space, survival horror osadzony w realiach science-fiction, trafi do sklepów 31 października tego roku, w wersji na konsole PLAYSTATION(r)3 i Xbox 360(tm). Przygotujcie się na wrażenia, od których ciarki przechodzą po plecach.

Akcja Dead Space toczy się w dalekiej przyszłości. Potrzeba zdobywania naturalnych surowców stała się główną motywacją mieszkańców Ziemi do eksploracji kosmosu. Ogromne, prywatne statki wydobywcze krążą po orbitach planet i przy pomocy zaawansowanych urządzeń wydobywają bloki skalne wielkości miast, a następnie redukują je do postaci surowej rudy. Kiedy komunikacja na słynnym statku USG Ishimura przestaje działać, z misją naprawy wysłany zostaje inżynier Isaac Clarke. Po wejściu na pokład odkrywa, że głęboko pod powierzchnią pobliskiej planety kryje się starożytna, złowroga, obca siła, która została odnaleziona i uwolniona przez załogę statku. Nieuzbrojony, samotny i przerażony bohater musi nie tylko walczyć o przetrwanie, lecz także zamknąć wroga z powrotem w ciemnej skale.

- W survival horrorze chodzi o doświadczanie koszmarnej i głęboko osobistej historii - powiedział producent wykonawczy Glen Schofield. - Dead Space to thriller dla jednego gracza. Tytuł przeraża, gwarantując klaustrofobiczne poczucie osamotnienia w mroku, gdzie czyha straszliwy wróg.

Zainteresowanych szczegółami dotyczącymi tej produkcji zapraszamy na oficjalną stronę www.deadspacegame.com, na której znajduje się najnowszy film oraz ciekawostki odnośnie Dead Space.

Gra nie uzyskała jeszcze klasyfikacji wiekowej PEGI. Więcej informacji na temat tytułu można znaleźć na stronie www.ea.pl.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: