BIURO PRASOWE

Polbank EFG, 23.10.2006

Kredyt Bezpieczny w Polbanku - po prostu po ludzku.


Od dziś, tj. od 23 października, Polbank rozpoczyna nową telewizyjną kampanię reklamową Kredytu Bezpiecznego. W najnowszym filmie, utrzymanym w dotychczasowej czarno-białej konwencji, konsekwentnie realizowane są założenia programowe banku. Bohaterem jest pracownik banku, firmujący to co mówi, swoją twarzą i nazwiskiem. W tym przypadku jest to Katarzyna Sadowska, starszy specjalista ds. obsługi klienta.
Istotą komunikatu jest możliwość elastycznego spłacania kredytu: od kwoty minimalnej (tylko 2% zadłużenia, nie mniej niż 25 zł miesięcznie), aż po całe zadłużenie od razu. Każda spłata zwiększa limit dostępnych środków. Dodatkowej spłaty można dokonać w dowolnej wysokości i w każdej chwili.
W ten sposób Kredyt Bezpieczny dopasowuje się do aktualnej sytuacji finansowej klientów - kiedy mają większe wydatki mogą spłacać tylko kwotę minimalną, a ewentualne dodatkowe czy niespodziewane dochody przeznaczyć na spłatę zadłużenia bez żadnych dodatkowych opłat. Jedyną opłatą w Kredycie Bezpiecznym (poza odsetkami) jest 5 zł co miesiąc, czyli mniej więcej tyle, ile się płaci za dwa bilety tramwajowe.

Ponadto, biorąc pod uwagę fakt, że Kredyt Bezpieczny można dostać w wysokości nawet ćwierć miliona złotych i to bez żadnych zabezpieczeń, możemy powiedzieć, że sposób w jaki Polbank traktuje swoich klientów jest więcej niż partnerski. - Właśnie dlatego punktem wyjścia naszej nowej reklamy jest stwierdzenie, że najlepiej pieniądze pożycza się od rodziców, ponieważ są oni wyrozumiali i zawsze się dostosują do naszych potrzeb. Niestety, nie zawsze można pożyczyć od rodziców tyle, ile by się chciało -podkreśla Paweł Maliszewski, dyrektor marketingu w Polbanku EFG.

Kampania swoim zasięgiem obejmie wyłącznie telewizję. Spoty reklamowe będą emitowane w TVP 1 oraz TVP 2, TVP 3, Polsat, TVN, TV4 i TVN 7.
Nowa kreacja Polbanku w ramach kampanii reklamowej, podobnie jak w poprzednich częściach, została przygotowana przez agencję BNA pod kierownictwem Wojciecha Mierowskiego. Spot reklamowy powstał pod okiem wybitnego reżysera Doroty Kędzierawskiej, autora prostych i przejmujących filmów takich jak: "Wrony", "Nic" czy "Jestem" oraz uznanego operatora Arthura Reinharta. Planowanie oraz zakup mediów przeprowadził zespół domu mediowego Macroscope OMD pod kierownictwem Beaty Kowalewskiej.

W Polsce Polbank EFG rozpoczął swoją działalność w połowie lutego. Do tej pory bank otworzył swoje placówki w 58 miastach.

Polbank EFG ma w swojej ofercie duży wybór produktów bankowych dostosowanych do potrzeb klienta indywidualnego, który w oddziale może otrzymać od ręki: niezwykle elastyczny Kredyt Bezpieczny i na Miarę, kartę kredytową, oprocentowane najwyżej na rynku Konto Samooszczędzające oraz mieszkaniowy Kredyt Domowy z poduszką finansową. Polbank EFG oferuje także konkurencyjne produkty kredytowe i lokacyjne dla małych przedsiębiorstw.

***

Polbank EFG jest oddziałem EFG Eurobank Ergasias S.A. (Eurobank EFG), drugiego co do wielkości banku w Grecji z aktywami sięgającymi 45 mld euro. Założony w 1990 roku Eurobank EFG otrzymał wysokie oceny od najbardziej renomowanych międzynarodowych agencji ratingowych (Standard & Poor's, Fitch and Moody's), nie tylko za swoją siłę finansową, ale także wysoki poziom usług, duże inwestycje w nowoczesne technologie oraz profesjonalizm kadry zarządzającej i personelu. Jako członek Grupy EFG, Polbank EFG posiada dostęp do największych europejskich rynków finansowych.

Eurobank EFG oferuje szeroką gamę produktów bankowych i usług dla klientów indywidualnych, korporacyjnych i instytucjonalnych. Zatrudnia ponad 16 tysięcy osób w Grecji oraz za granicą. Jego sieć dystrybucji obejmuje 750 oddziałów oraz inne kanały sprzedaży. W ciągu ostatnich lat Bank z sukcesem rozpoczął działalność na terenie Bułgarii, Rumunii i Serbii.

Eurobank EFG jest notowany na Ateńskiej giełdzie papierów wartościowych. Jego wartość rynkowa wynosi około 11 mld euro.

Więcej informacji o Eurobanku EFG można znaleźć na stronie: www.eurobank.gr
Polbank24 dostępny jest przez 24 godzimy 7 dni w tygodniu pod numerem infolinii: 0 801 822 100; +48 22 3 822 100.

Kontakt dla prasy:

Partner of Promotion, Agencja PR
Hubert Wojciechowski
Account Executive
Telefon: (22) 858 74 58 w. 49
e-mail: