BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 06.12.2019

Partner of Promotion z trzema statuetkami w konkursie Złote Spinacze 2019!


Agencja Partner of Promotion została nagrodzona trzema statuetkami w tegorocznym konkursie "Złote Spinacze".


Aż dwa Spinacze w kategoriach „PR korporacyjny” oraz „Przemysł i Infrastruktura” otrzymał projekt „Elektromobilność na polskim niebie”, realizowany we współpracy z Fortum. Cele kampanii było edukowanie Polaków w zakresie bezemisyjnego transportu.

Brąz w kategorii „Motoryzacja i Transport” zdobyła także kampania „Lokomotywa kontra samochód”, dotycząca bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych, przeprowadzona na rzecz PKP PLK.

"Złote Spinacze" to najbardziej prestiżowe nagrody polskiej branży PR. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kampanii PR przeprowadzonych w upływającym roku. Organizatorem "Złotych Spinaczy" jest Związek Firm Public Relations. Szczegółowe informacje na temat konkursu można znaleźć na stronie http://www.zlotespinacze.pl/.