BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 12.11.2014

Dwie kampanie społeczne realizowane przez Partner of Promotion w finale European Excellence Awards 2014


Jury międzynarodowego konkursu European Excellence Awards po raz kolejny doceniło pracę Partner of Promotion. Projekty realizowane przez agencję znalazły się w gronie finalistów wyłonionych spośród 1600 nadesłanych zgłoszeń. Jury wyróżniło dwie kampanie społeczne: „Aktywni 50+" realizowaną dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich (kategoria „Agencje i jednostki rządowe") oraz „Projekt Test: Pokolenie Minus" prowadzoną wspólnie przez Społeczny Komitet ds. AIDS i agencję PofP (kategorie: „Polska, Rosja, Ukraina" oraz „Zdrowie").

European Excellence Awards wyróżnia najbardziej wyjątkowe i profesjonalne kampanie public relations w Europie. Nagrody przyznawane są przez międzynarodowe grono ekspertów pod patronatem "Communication Director Magazine". Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 4 grudnia 2014 r. podczas uroczystej gali w Paryżu.

Lista finalistów tegorocznej edycji: http://www.excellence-awards.eu/shortlist/