BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 02.07.2014

Partner of Promotion nagrodzone w konkursie IPRA Golden World Awards


Kampania "Spartanie Dzieciom", dotycząca charytatywnego biegania, zwyciężyła w kategorii "Kampania o niskim budżecie" w tegorocznej edycji konkursu IPRA Golden World Awards. Realizowany pro bono przez Partner of Promotion projekt miał na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem dzieci niepełnosprawnych i ich rodzin.


To już kolejne wyróżnienie dla tej kampanii. Wcześniej otrzymała ona m.in.: Złotego Spinacza, srebnego Magellan Award, a także tytuł Kampanii Społecznej Roku 2013 w kategorii "Kampanie lokalne".

Golden World Awards to prestiżowy konkurs prezentujący i nagradzający najlepsze kampanie komunikacyjne. Organizowany jest od ponad 20 lat przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA). W konkursie mogą brać udział projekty zrealizowane przez agencje PR, firmy, instytucje oraz fundacje. Laureatów konkursu wyłania międzynarodowe jury składające się ze specjalistów w dziedzinie public relations.

Z pełną listę zwycięzców można zapoznać się na stronie http://gwa.ipra.org/winners-list/winners-2014.