BIURO PRASOWE

Nestle Polska S.A., 12.06.2014

Marki Nestlé najbardziej godne zaufania


Aż 2 marki Nestlé zdobyły najwyższe nagrody w jednym z największych badań konsumenckich w Europie – European Trusted Brands 2014. Płatki śniadaniowe Nestlé wyróżniono Złotym i Kryształowym Godłem, czyli dwoma głównymi tytułami w ich kategorii produktowej, a Winiary wygrały Kryształowe Godło w kategorii Producent żywności. Dla obu marek było to powtórzenie sukcesu sprzed roku.


Europejczyków z 10 krajów zapytano jakie marki w poszczególnych kategoriach produktowych cenią najbardziej. Wśród płatków śniadaniowych 56% ankietowanych wybrało zdecydowanie produkty Nestlé. W ten sposób Płatki Śniadaniowe Nestlé uzyskały Złote Godło – najwyższą nagrodę dla marki, która w swojej kategorii zdobyła najwięcej spontanicznie oddanych głosów. Kryształowe Godło natomiast otrzymały marki, które uzyskały najlepsze oceny jakościowe po zsumowaniu punktów przyznawanych w skali od 1 do 5 wszystkim produktom w 5 kategoriach takich jak: jakość, stosunek wartości do ceny, wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta i społeczna odpowiedzialność. Także tutaj konsumenci najwyżej wśród płatków śniadaniowych ocenili Nestlé. Podobnie dużym zaufaniem i wysoką oceną m.in. jakości i jej relacji do ceny oraz zaangażowania marki w rozwiązywanie problemów społecznych cieszą się produkty Winiary. Marka po raz kolejny zdobyła Kryształowe Godło jako najbardziej godny zaufania Producent żywności.

Regularnie wprowadzamy innowacje produktowe, doskonalimy naszą ofertę i umożliwiamy konsumentom dokonywanie zdrowych, smacznych i bezpiecznych wyborów żywieniowych. Fakt, że konsumenci znają i lubią nasze marki, uważają je za godne zaufania, a firmę Nestlé za odpowiedzialną społecznie dowodzi, że nasze produkty są dobrej jakości, a działania skuteczne i dostrzegane przez Europejczyków – powiedziała Małgorzata Szlendak, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej i PR.

Dla nas, jako dla producenta płatków, najprzyjemniejsze jest to, że tytuł ten zdobywamy nie pierwszy raz. Konsumenci świetnie kojarzą nasze płatki, a my staramy im się dostarczać dobry i smaczny, a przede wszystkim możliwie zdrowy produkt, w przystępnej cenie. Proponujemy dawkę lekkiej energii na początek dnia i kreujemy zdrowe zwyczaje żywieniowe. Regularnie wprowadzamy nowe produkty i dostosowujemy ofertę do zmieniających się potrzeb konsumentów, dlatego właśnie ufa nam tak wielu Europejczyków, za co serdecznie dziękujemy – powiedział Wojciech Sobieszak, Prezes CPP Toruń-Pacific, spółki należącej do koncernów Nestlé i General Mills, produkującej płatki śniadaniowe marki Nestlé.

European Trusted Brands to jedno z największych badań konsumenckich w Europie organizowane od 14 lat przez Reader's Digest. W tym roku w badaniu wzięło udział prawie 18 000 respondentów, w tym w Polsce prawie 2000 osób. W tegorocznej edycji badania ankietowani wskazali i oceniali ponad 68 000 różnych marek, które ich zdaniem są najbardziej godne zaufania. Zwycięzca w każdej kategorii był tylko jeden.

***

O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:

Edyta Iroko
Koordynator ds. Mediów, Nestlé Polska S.A.
Email:
Telefon: +48 22 607 32 54
Mobile: +48 600 204 870

Daria Grzesiek
Account Executive
Email:
Telefon: 22 858 74 58 ext. 30