BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 25.05.2009

Partner of Promotion dla Carlsberg Polska


Agencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Carlsberg Polska, czołowym producentem w polskim przemyśle piwowarskim.
Współpraca obejmuje kompleksowe działania z zakresu CSR, komunikacji wewnętrznej oraz prowadzenie biura prasowego. "Zdecydowaliśmy się na wybór Partner of Promotion ze względu na jej bogate doświadczenie w prowadzeniu programów CSR oraz kreatywne propozycje działań PR, które zostały idealnie dostosowane do naszych potrzeb" - mówi Melania Popiel, Dyrektor Komunikacji Carlsberg Polska.

W ramach projektu agencja odpowiadać będzie za przygotowanie i wdrożenie strategii działań CSR firmy na najbliższe lata. Partner of Promotion będzie również wspierał Carlsberg Polska w prowadzeniu komunikacji z mediami oraz koordynowaniu współpracy z partnerami z sektora NGO.

Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim, z udziałem w rynku na poziomie 12,4% (wg Nielsen, ujęcie wartościowe), dostarczając na rynek marki piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia. Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Piwa z portfela Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.