BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 20.05.2009

Partner of Promotion dla Motorola AURA Design


Partner of Promotion realizuje specjalny projekt pod nazwą "Motorola AURA Design". Działania PR wspierają budowanie wizerunku tego najbardziej luksusowego telefonu Motoroli. Główny przekaz koncentruje się w obszarze designu telefonów i ich przyszłości. Do współpracy Partner of Promotion zaprosiła słynnego polskiego designera, Roberta Majkuta, twórcę m.in. kompleksowego wystroju wnętrza warszawskiego Multikina Złote Tarasy oraz nowo otwartego w stolicy klubu The Eve.
Osią projektu jest cykl indywidualnych spotkań dla mediów life-style, podczas których prezentowane są najważniejsze elementy Motorola AURA. W dyskusji na temat designu udział biorą dziennikarze pism life-style'owych, marketingowych, związanych z tematyką designu i sztuki. W trakcie spotkań poruszane są między innymi kwestie znaczenia roli designu w kreowaniu szeroko rozumianej jakości życia oraz wpływu rozwoju nowoczesnych technologii na wygląd przedmiotów codziennego użytku.
Spotkania są drugą odsłoną kampanii PR dla modelu AURA, rozpoczętej w listopadzie 2008 roku. W jej ramach Partner of Promotion przeprowadziła cykl działań PR, w tym m.in. wsparcie i obsługę mediową warszawskiej i krakowskiej wystawy fotografii Tomasza Sikory pt. "Kobieta", plasowanie telefonu w wybranych sesjach zdjęciowych, koordynację testów dziennikarskich oraz paparazzi-marketing, w ramach którego do mediów zostały rozesłane zrobione z ukrycia zdjęcia Davida Beckhama rozmawiającego przez telefon AURA.

Motorola AURA to wyjątkowy, ekskluzywny telefon, którego projektanci inspirowali się sztuką rzemiosła artystycznego. W pierwszej połowie 2009 roku jest flagowym modelem Motoroli na polskim rynku.