BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 23.07.2008

Warsztaty członków CEEPR-net w Krakowie


21-22 lipca w Krakowie odbyło się pierwsze, z zaplanowanych na najbliższe miesiące, regionalnych warsztatów szkoleniowych przedstawicieli agencji PR zrzeszonych w ramach sieci CEEPR-net.
Podczas warsztatu konsultanci z czterech partnerskich agencji: Partner of Promotion - Polska, Publicum - Litwa, AC&C Public Relations - Czechy i SEESAME Communication Experts - Słowacja podzielili się wiedzą i doświadczeniami z zakresu działań komunikacyjnych dla firm z rynku IT&Telecommunication oraz zaprezentowali swoje projekty realizowane dla tego sektora.

- Jednym z ważnych celów w naszej sieci jest wymiana wiedzy i doświadczeń pomiędzy agencjami. Dzięki temu każda z agencji ma szanse rozwijać swoje kompetencje w różnych dziedzinach. Spotkanie w Krakowie pokazało, że działania PR dla klientów IT&T w naszym regionie oparte są na bardzo podobnych zasadach, dlatego dość łatwo można przełożyć doświadczenia pozyskane w jednym kraju na inny. To, co podczas warsztatów podkreślali wszyscy uczestnicy spotkania to wzrost znaczenia internetu, a w szczególności blogów i społeczności, w działaniach PR" - powiedziała Anna Hahn-Leśniewska, Client Service Director w Partner of Promotion.

Sieć CEEPR działa w Europie Środkowo-Wschodniej od stycznia 2006 roku. Zrzesza 11 niezależnych agencji PR z krajów Środkowej i Wschodniej Europy: Bułgarii (Interpartners), Czech (ac&c), Estonii (Corpore), Gruzji (Consulting Group GePRA), Litwy (Publicum), Łotwy (Prospero), Polski (Partner of Promotion), Rumunii (APT Resources & Services), Słowacji (SEESAME), Ukrainy (KEY Communications), Węgier (Ferling PR) Zrzeszone agencje współpracują ze sobą, świadcząc usługi public relations w całym regionie. Koordynatorem sieci jest polska agencja Partner of Promotion.