BIURO PRASOWE

Pepsi, 17.09.2007

WIĘCEJ The Black Eyed Peas... w Polsce!


Już dziś, 17 września w Parku Sowińskiego w Warszawie wystąpi zespół The Black Eyed Peas, a wraz z nim finaliści niezwykłego konkursu "Skomponuj sobie występ z The Black Eyed Peas - zostań gwiazdą Pepsi". Koncert jest częścią ogólnoświatowej trasy koncertowej "Pepsi Black, Blue & You Tour", która jest efektem współpracy zespołu z Pepsi.
W roku 2007 marka Pepsi przechodzi zmiany. Przede wszystkim jest to nowa filozofia brandu, która wyraża się w haśle "Więcej!". Pepsi wchodzi w interakcję z konsumentami na całym świecie, a jej ideą jest stwarzanie im nowych możliwości, zachęcanie do wyrażania siebie i przedstawiania swojej kreatywności w unikalny sposób.

The Black Eyed Peas nie są jedynie twarzą kampanii. Hip - hopowy zespół zaangażował się także w prace nad muzyczną i wizualną stroną reklamy telewizyjnej, zaplanował ogólnoświatową trasę koncertową oraz zaprojektował własne wzory puszek Pepsi, które można kupić także w Polsce. Motywem przewodnim tej innowacyjnej kampanii jest utwór "More" , skomponowany specjalnie dla Pepsi przez zespół. Utwór stał się inspiracją do konkursu "Skomponuj sobie występ z The Black Eyed Peas - zostań gwiazdą Pepsi", dzięki któremu młodzi, zdolni ludzie dostali niepowtarzalną szansę pokazania swojego talentu. Konkurs cieszył się w Polsce ogromnym powodzeniem. Spośród setek zgłoszeń nadesłanych na stronę www.gwiazda.pepsi.pl, jury wybrało najlepszych młodych tancerzy, wokalistów, muzyków i VJ'ów. Na specjalnych warsztatach finaliści przygotowali się do profesjonalnego występu na scenie podczas warszawskiego koncertu

The Black Eyed Peas. W poniedziałek swoją interpretację "More" zaprezentują: Agnieszka Musiał z Bolesławca, Olga Woźniak i Mateusz Tomaszewski z Warszawy, Agnieszka Gołofit i Paweł Sawicki z grupy Save The Beats ze Stargardu Szczecińskiego, Piotrek Majkutewicz i Patryk Hatka ze Wschowy, a także Kuba Grajkowski z Torunia. Staną się oni częścią ogólnoświatowej trasy koncertowej jednego z najpopularniejszych zespołów ostatnich lat.

Lider zespołu, Will.I.Am powiedział o współpracy: "Kiedy Pepsi przyszła do nas z pomysłem wspólnej pracy, bardzo chcieliśmy zrobić coś, w czym nasi fani mogliby uczestniczyć. I bez cienia wątpliwości udało się nam." O efektach tej niezwykłej kooperacji, fani z całej Polski będą mogli się przekonać już dziś wieczorem, na koncercie w Amfiteatrze w Parku Sowińskiego.

***

Kontakt prasowy:

Partner of Promotion,
Agencja Public Relations

Emilia Hahn
Senior Account Executive
tel. 022 858 74 58 wew. 51
e-mail: