BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 23.04.2007

NEED FOR SPEED CARBON na jednym torze z FERRARI I SHELL !


W sobotę 21 kwietnia na poznańskim torze wyścigowym fani Formuły 1 oraz znakomite osobistości ze świata mediów spotkały się na imprezie uświetniającej 60-lecie współpracy firm Ferrari i Shell. Firma Electronic Arts przygotowała dla zaproszonych gości Strefę Need For Speed, w której odwiedzający mogli wypróbować swoich sił w wirtualnych wyścigach.
Electronic Arts jako partner Ferrari i Shella zachwyciło zebranych gości niezwykle efektownie przygotowanym stoiskiem, na którym można było zobaczyć demo car z logo Need For Speed Carbon, marki Subaru. Samochód przygotowany specjalnie z myślą o promocji serii Need For Speed cieszył się dużym zainteresowaniem wśród zaproszonych. Dodatkowo w Strefie Need For Speed można było porozmawiać i wymienić się wrażeniami z Maciejem Polodym - mistrzem Europy w driftingu, czyli kontrolowanym wchodzeniem w zakręty z bocznym poślizgiem. Za kierownicą Subaru zasiadali między innymi gwiazda niezapomnianego kinowego przeboju Młode Wilki, aktor Jarosław Jakimowicz, twardy i nieugięty As polskiej policji w serialu Kryminalni czyli Marek Włodarczyk, oraz wiele innych, zafascynowanych wyścigami samochodowymi, osobistości. Jazdy w wirtualnym symulatorze Subaru oraz prawdziwym samochodzie, nie odmówił sobie również Przemysław Sadowski, serialowy Filip z Magdy M.

Dla rzeszy sympatyków wyścigów samochodowych, którzy nie mieli okazji wsiąść do Subaru - demo car Need For Speed, przygotowaliśmy wirtualne wyścigi z atrakcyjnymi nagrodami. Chętni ścigali się, zasiadając w specjalnie do tego przygotowanych, kubełkowych fotelach, dokładnie takich w jakich siedzą kierowcy wyścigowi - powiedział Grzegorz Pocztarski, CRM & Event Coordinator EA Polska.

Sobotnie wydarzenie zaszczyciła swoją obecnością Lisa Lilley, menedżer technologiczny Shell, obsługująca Ferrari. Jestem dumny, że rozrywka proponowana przez Electronic Arts cieszy się również wielką popularnością wśród managementu takiego giganta jak Shell - powiedział Grzegorz Pocztarski (EA Polska).

To już 60 lat owocnej współpracy potentatów światowej motoryzacji - Shell i Ferrrari. W związku z tym, okrągła rocznica nie mogła pozostać bez echa. Organizatorzy postanowili zaakcentować ten wspaniały jubileusz w wielkim stylu. W ostatnią sobotę na torze wyścigowym w Poznaniu zagościł najznakomitszy w historii F1 kierowca rajdowy - Michael Schumacher. Goście mieli możliwość obejrzenia go w jednym z bolidów teamu Ferrari. "To rzeczywiście historyczne wydarzenie. Pierwszy raz w historii, po poznańskim torze jeździły prawdziwe bolidy Formuły 1. Ferrari, Marc Gene" - przyznaje rzecznik prasowy Shell Polska, Alfred Kurczak.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: