BIURO PRASOWE

Xerox, 03.04.2007

Kick off partnerski 2007 Xerox Polska


15 marca 2007 roku firma Xerox Polska zorganizowała doroczne spotkanie partnerów handlowych. Była to pierwsza od startu Programu Partnerskiego Xtra okazja do podsumowania wyników osiągniętych w kanale dystrybucji.
Do warszawskiego hotelu Radisson SAS przybyło 145 gości ze 100 firm partnerskich. Podczas uroczystej gali przedstawiciele Xerox Polska podsumowali miniony rok, zaprezentowali osiągnięte przez Partnerów wyniki sprzedaży oraz przedstawili strategię rozwoju firmy na kolejny okres.

Do najważniejszych sukcesów 2006 roku firma Xerox Polska zalicza zbudowanie solidnych podstaw kanału partnerskiego. Już dzisiaj firma zbiera owoce tej współpracy w postaci przekroczonych planów sprzedaży. W ramach zainicjowanego 26 czerwca 2006 r. Programu Partnerskiego Xtra Xerox Polska zaprosił do współpracy najprężniej rozwijające się firmy z branży IT oraz branży kopiarkowo-drukarkowej. Dla swoich partnerów handlowych firma proponuje trzy szczeble akredytacji: Autoryzowany Reseller, Business Partner i Premium Partner. Obecnie kanał składa się z 93 partnerów, a obroty realizowane w kanale partnerskim wzrosły w IV kwartale 2006 o 60% w stosunku do roku poprzedniego. W roku 2007 celem firmy jest umocnienie i rozwój współpracy z obecnymi Partnerami Xerox Polska.

Ważnym akcentem spotkania było ogłoszenie listy najlepszych partnerów Xeroksa w roku 2006, którzy w nagrodę za wysokie obroty wyjadą na początku kwietnia do Laponii. Oprócz nagrody głównej, najlepszym resellerom przyznano wyróżnienia za wyjątkowe osiągnięcia biznesowe.

Oprócz prezentacji merytorycznych goście mogli obejrzeć występ Kabaretu Moralnego Niepokoju.

***

Informacje o firmie Xerox Polska

Więcej informacji o firmie Xerox na stronie: http://www.xerox.com Komentarze oraz perspektywy dla przemysłu poligraficznego mogą Państwo znaleźć na stronie http://www.xerox.com/blogs lub http://www.xerox.com/podcasts.

Xerox(r), Xerox oraz element graficzny w kształcie kuli są własnością Xerox Corporation i mogą być zastrzeżone.

Kontakt dla mediów:

Marta Kwapisz,
Partner of Promotion,
22 858 74 58 #42,