BIURO PRASOWE

Motorola, 19.02.2007

Wiosenna kampania Motoroli: "Pokaż swoje drugie ja"


Warszawa, 19 lutego 2007 - w ramach wiosennej akcji Motorola promuje eleganckie telefony MOTOKRZR K1 - wyróżniające się piękną, niebieską barwą oraz unikalną, wykonaną z utwardzanego szkła pokrywą przedniej klapki. Kampania promocyjna potrwa od 19 lutego do 30 marca na antenie radia RMF FM i na portalu Onet.pl. Znakiem rozpoznawczym akcji będzie lustro, trzymane przez ubrane w jednakowe stroje pary. Przez trzy pierwsze weekendy marca będzie można je spotkać w ruchliwych punktach miast: przed galeriami handlowymi, na rynkach starych miast, przed kompleksami rozrywkowymi w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście, Bydgoszczy, Toruniu, Szczecinie, Łodzi, Lublinie, Białymstoku, Olsztynie, Częstochowie.
- Na wiosnę chcemy obdarować telefonem, z którego jesteśmy szczególnie dumni. Motorola MOTOKRZR K1 to nowoczesny i prosty w obsłudze model z przydatnymi funkcjami zamknięty w lustrzanej obudowie, która wyróżnia go na tle innych urządzeń. Z nim będziesz wyznaczać trendy - przekonuje Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Głównym elementem jest konkurs skierowany do indywidualnych użytkowników. Każdy, kto między 19 lutego a 30 marca kupi dowolny nowy model telefonu komórkowego Motoroli, będzie mógł wygrać lustrzanie szalony MOTOKRZR K1.
W tym celu należy wysłać SMS-em jego numer IMEI. Wygrywa osoba, która między godziną 10.00 a 19.00, od poniedziałku do piątku najszybciej po pełnej godzinie wyśle SMS ze zgłoszeniem pod numer 7037 (koszt jednego SMS-a wynosi: 61 gr brutto). Każdy dzień to 10 szans na wygraną. Zwycięzcy będą mogli podzielić się swoją radością z wygranej na antenie radia RMF FM.

Koncepcję promocji dla Motoroli przygotowała agencja PZL, stroną kreatywną zajęło się BBDO, a media kupił MindShare.

Regulamin konkursu i informacje o zwycięzcach znajdą się na stronie: www.motozamoto.pl.

MOTOKRZR K1 ma wygodną, grawerowaną klawiaturę oraz unikalne wykończenie - kombinację utwardzanego szkła, magnezu i chromu. Urządzenie przyciąga wzrok niebieskim, metalicznym kolorem. Ponadto wewnątrz, kryje się wiele przydatnych i prostych w obsłudze funkcji, np. odtwarzacz MP3, plików wideo MPEG4 czy 2-megapikselowy aparat.

***

Kontakty dla mediów:
Małgorzata Matusiewicz
Motorola
+48 22 606 04 50


Agnieszka Józefowicz
+48 22 858 74 58 wew. 49


MOTOROLA i stylizowane logo M są zarejestrowane w amerykańskim Urzędzie Patentowym i Znaków Towarowych. Znak towarowy Bluetooth należy do jego właścicieli i jest wykorzystywany przez firmę Motorola na podstawie udzielonej licencji. Android, Google, Google Maps, Google Latitude, Google Mail, YouTube, iGoogle, Android Market i Google Talk są znakami towarowymi Google inc. Wszystkie inne nazwy produktów i usług należą do ich odpowiednich właścicieli. © 2009 Motorola, Inc.