BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 23.09.2005

Bezpieczna komunikacja z Partner of Promotion


Od 1 października agencja Partner of Promotion, jako pierwsza, oddaje do dyspozycji wybranych klientów nowy zespół specjalistów, posiadających państwowe certyfikaty bezpieczeństwa i dostępu do dokumentów niejawnych. Już od dłuższego czasu firma posiada - jako jedna z pierwszych agencji PR w Polsce, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej i prowadzonych działań doradczych.
Agencja Partner of Promotion sformowała zespół zaangażowany w obsługę wybranych klientów korporacyjnych. Osoby wchodzące w jego skład posiadają wieloletnie doświadczenie w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i w działaniach dla sektora finansowego. Aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych sprawiają, że mogą również uczestniczyć w obsłudze projektów prywatyzacyjnych czy prowadzonych dla administracji rządowej.

- Dotychczas, w branży public relations zasady dostępu agencji do informacji "wrażliwych" regulowały odpowiednie klauzule i oświadczenia o zachowaniu poufności. Nadal są one stosowane, jednak w wielu przypadkach profesjonalne doradztwo komunikacyjne, zwłaszcza dla klientów z sektora publicznego, wymaga od nas analizy informacji niejawnych. Dlatego sformowaliśmy nowy zespół, którego członkowie posiadają certyfikaty dostępu do takich danych. - powiedział Piotr Talarek, Dyrektor Zarządzający Agencji.

Wcześniej agencja Partner of Promotion uzyskała - jako jedna z pierwszych Agencji PR w Polsce, ubezpieczenie prowadzonych działań doradczych od odpowiedzialności cywilnej.
- Większość firm PR w USA i Wielkiej Brytanii ubezpiecza prowadzone działania za pomocą specjalistycznych polis. Wymaga tego ich profesjonalizm oraz - w wielu wypadkach - regulacje branżowe. Mamy świadomość, że po raz kolejny przecieramy szlak na rynku PR w Polsce. - dodał Piotr Talarek.
Dzięki wprowadzeniu nowych rozwiązań Partner of Promotion oferuje jeszcze bezpieczniejsze usługi komunikacyjne i wychodzi naprzeciw rosnącym wymaganiom klientów.