Paweł Trochimiuk

Prezes i właściciel agencji

Anna Hahn-Leśniewska

Wiceprezes Zarządu

 

Niekwestionowany lider branży PR – największa pod względem zatrudnienia oraz przychodów w Polsce, a także jedna z najbardziej utytułowanych i doświadczonych agencji PR w tej części Europy. Firma rozpoczęła działalność w 1994 roku. Od tego czasu oferuje kompleksowe usługi w obszarach: PR korporacyjnego, PR marki, IR, e-PR, doradztwa i zarządzania sytuacjami kryzysowymi, a także realizacji eventów oraz projektów specjalnych. Jako część United in Partners Group Partner of Promotion współpracuje ściśle z grupą agencji odpowiedzialnych za różne gałęzie komunikacji marketingowej: Silver Plate (agencja eventowa), Tailor&Baker (agencja reklamowa) oraz PR Premium (wsparcie PR marek luksusowych).

 
 
Skuteczność w osiąganiu celów dla naszych klientów jest najważniejsza dla zespołu Partner of Promotion. Naszym atutem jest wieloletnie doświadczenie w budowaniu efektywnych strategii i realizowaniu działań komunikacyjnych. Do każdego zadania podchodzimy indywidualnie, oferując klientom rozwiązania dopasowane do ich celów i oczekiwań oraz ucząc się razem z nimi każdego dnia.
 

Partner of Promotion posiada rozległe doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych projektów na rzecz firm ze wszystkich sektorów gospodarki i instytucji publicznych. Agencja realizuje kampanie o międzynarodowym zasięgu za pośrednictwem swoich zagranicznych oddziałów oraz w oparciu o współpracę z podmiotami na całym świecie. Partner of Promotion jako pierwsza firma na polskim rynku zainicjowała w 2006 roku powstanie regionalnej sieci agencji PR – CEEPR-net. Obecnie obejmuje ona 13 rynków Europy Środkowowschodniej. Od 2011 Partner of Promotion wspiera także pro bono szereg inicjatyw o charakterze charytatywnym.

Projekty prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w polskich i międzynarodowych konkursach PR, takich jak: Złote Spinacze, KTR, SABRE Awards, IPRA Golden World Awards, Magellan Awards czy Impact Awards. Ponadto firma była uhonorowana tytułami: New European Agency of The Year (wg Holmes Report), Gazeli Biznesu, Luksusowej Marki Roku i Lidera Doradztwa.