BIURO PRASOWE

RemaDays, 23.03.2005

Duża popularność RemaDays 2005


Podczas pierwszego dnia Międzynarodowych Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 imprezę odwiedziło około 3 tys. osób. Na Wieczornej Gali przyznano nagrody branżowe.
Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 rozpoczęły się 22 marca i potrwają do 24 marca. W pierwszym dniu impreza, w której bierze udział ponad 200 firm, zgromadziła około 3 tys. odwiedzających. Tego samego dnia w godzinach wieczornych odbyła się gala, podczas której wręczono nagrody przyznawane przez tygodnik "Warsaw Business Journal", miesięcznik "Businessman Magazine" oraz organizatora RemaDays i prowadzącego partnerski program "Solidni w Biznesie" - GJC Inter Media Sp. z o.o.

"Warsaw Business Journal" przyznał nagrody "Warsaw Business Journal Book of Lists Awards". Zwycięzcą w kategorii "PR" została Sigma International (Poland) Ltd.; w kategorii "Reklama" wygrała agencja McCann Erickson Polska Sp. z o.o.; za najlepszy instytut badawczy w kategorii "Badania rynku" uznano - MillwardBrown SMG/KRC.
"Medalami za odwagę", przyznawanymi przez "Businessman Magazine", uhonorowani zostali": w kategorii "Najodważniejsze wykorzystanie miksu mediowego" - Polska Telefonia Cyfrowa oraz agencja reklamowa G7 za kampanię marki Heyah; w kategorii "Najodważniejsza kreacja" - Kompania Piwowarska i agencja reklamowa PZL za markę Żubr; w kategorii "Wizjonertwo w kreowaniu nowych trendów" - agencja G7 za kampanię marki Heyah.
"Laur dla Przyjaznego Dostawcy", przyznawany przez GJC Inter Media Sp. z o.o., organizatora programu "Solidni w Biznesie", a zarazem całej imprezy, otrzymali kolejno: AXPOL Trading, Pomorska Agencja Reklamowa, MACMA Polska Sp. z o.o.
Bogatą we wrażenia część konkursową ubarwiły występy artystów: popularnego perkusisty Jose Toresa oraz znakomitego satyryka Jerzego Kryszaka.

***

Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 odbyły się w dniach 22-24 marca 2005 r. w warszawskim kompleksie targowo - wystawienniczym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego12/14. Na 10 tys. metrów kwadratowych została przygotowana część wystawiennicza oraz towarzyszący jej Kongres marketingu, który objął blisko 120 godzin konferencyjnych podzielonych na 9 różnych paneli. Udział w imprezie wzięli najważniejsi przedstawiciele wszystkich sektorów komunikacji marketingowej, w tym m.in. media, agencje reklamowe, agencje public relations, domy mediowe, instytuty badawcze, firmy reklamy zewnętrznej, agencje interaktywne, producenci artykułów reklamowych i systemów wystawienniczych, agencje organizacji imprez specjalnych i wiele innych.

Patroni medialni: Gazeta Wyborcza, Radio Pin, Polska Agencja Prasowa, Businessman Magazine, Warsaw Business Journal, Aktivist, Wirtualna Polska, Dzień Dobry, Golf & Life.

Patroni branżowi: Brief, Piar.pl, Wirtualnemedia.pl, Internet PR, Mediarun.pl, Gifts Journal, MediaLink.pl, Świat Druku, Aktualności Wydawnictwo Targowe, SARE, Kongresy i Konferencje, Agencja BTL, Vidart, Opakowanie, Targi Polskie, Business Media, Handel + Zarządzanie, Papierniczy Świat, Conference & Business.

Patronat merytoryczny: Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Polskie Stowarzyszenie Public Relatins, Chartered Institute of Marketing

Dodatkowych informacji udziela:

Paweł Czermak
tel. (22) 858 74 58,


Partner of Promotion