BIURO PRASOWE

StarDSL, 27.08.2010

StarDSL - sezonowy Internet satelitarny dla hoteli, kempingów i pensjonatów


StarDSL, wiodący dostawca Internetu satelitarnego w Europie, przedstawia nowy produkt pre-paid dedykowany m.in. branży turystycznej i właścicielom obiektów wykorzystywanych w cyklu sezonowym. Internet satelitarny - pozyskaj nowych Klientów i nie płać poza sezonem!
Sezonowy klient
Warszawa, 27 sierpnia 2010 - Internet sezonowy StarDSL to nowa usługa typu pre-paid umożliwiająca wykupienie dostępu do Internetu przez satelitę na z góry określoną liczbę dni w roku. Idea jest prosta: chodzi o to, by nie płacić za usługę poza sezonem, gdy pokoje są remontowane lub puste. Każdy przedsiębiorca na rynku turystycznym wie, kiedy zaczyna się i kończy jego sezon. Dla właściciela nadmorskiego kempingu będzie to zapewne okres letni, podczas gdy dla właściciela kwater przy wyciągu narciarskim czas zimowy, ale nie ma jednej reguły. StarDSL daje więc wolność wyboru. W ramach nowej oferty klient podpisuje umowę na 1, 2 lub 3 lata i wybiera najwygodniejszą taryfę. Następnie sam decyduje, w którym momencie i na jak długo chce ją aktywować. Efekt: nie płaci poza sezonem. Takie elastyczne dopasowanie kosztów do sezonowego klienta jest logiczne i oszczędne. Internet szerokopasmowy, jako dodatkowa usługa, też musi na siebie zapracować!

Wakacje są "on-line"

Według badań przeprowadzonych przez TNS OBOP jesienią 2009 r. , poszukiwanie pomysłu na wyjazd (65%), wybór miejsca (58%) i pozyskanie informacji o miejscu wyjazdu (76%) odbywa się głównie przez Internet. Współcześni turyści podejmują decyzje o zakupie usługi turystycznej na podstawie informacji znalezionych w sieci, następnie intensywnie eksploatują Internet w trakcie pobytu na wakacjach, a po urlopie dzielą się on-line wrażeniami, zdjęciami i rekomendacjami. Pamiętajmy, współczesne wakacje są "on-line". Dlatego, szybki Internet to klucz do pozyskania klienta. Pomaga skutecznie wypromować miejsce pobytowe dzięki atrakcyjnej stronie www, a jako usługa, przesądzić o wyborze naszej oferty i zapewnić dodatkowe źródło dochodu dla właściciela. Jeśli jednak naprawdę chcemy uszczęśliwić naszych gości, dajmy im szerokopasmowy, bezprzewodowy dostęp do sieci, w ich pokoju, bezpłatnie. Bo Internet jest dziś podstawową potrzebą turysty.
"Nie każmy gościom biegać do kafejki Internetowej na drugą stronę ulicy, gdzie jest tłoczno, duszno i ktoś niepowołany może podpatrzeć nasz PIN. Nie skazujmy ich na korzystanie z Internetu mobilnego i płacenia wysokich kosztów roamingu. Dajmy im to, czego pragną! Zwłaszcza z Internetem satelitarnym StarDSL, nie jest to trudne," - zachęca Jan-Calle Schütt Cardoso da Silva, Dyrektor Sprzedaży firmy StarDSL w Polsce.

Szerokopasmowo w leśniczówce
Według sondażu IMAS International z sierpnia 2009 r. ponad połowie badanych pozbawionych dostępu do sieci podczas wakacji, brakuje przede wszystkim poczty e-mail (51%). Boleśnie odczuwają też brak możliwości skorzystania z portali informacyjnych (25%), społecznościowych - naszaklasa.pl (24%), komunikatorów - GG (20%), aukcji na allegro (8%) i bankowości online (8%). Ale jak spełnić te oczekiwania, jeśli ośrodek położony jest na łonie przyrody, daleko od infrastruktury telekomunikacyjnej? Z pomocą przychodzą StarDSL i technologia Internetu satelitarnego, która nie korzysta z żadnej infrastruktury naziemnej - kablowej, radiowej ani GSM. Potrzebny jest jedynie dostęp do prądu 220V i otwarte niebo, by ustawić antenę. Właśnie dlatego oferta StarDSL dedykowana jest osobom mieszkającym na stałe lub czasowo (np. w trakcie urlopu) na terenach pozamiejskich i wszędzie tam, gdzie dostęp do szerokopasmowego Internetu jest ograniczony. Zestaw StarDSL można zainstalować, a po sezonie zdemontować, z pomocą rekomendowanego przez StarDSL specjalisty albo samemu, korzystając z tutoriali video dostępnych na stronie producenta: www.StarDSL.pl.

Hotele i duże obiekty wypoczynkowe
W przypadku hoteli i dużych pensjonatów szerokopasmowy Internet zaspokaja zarówno potrzeby administracyjne samego obiektu (faktura on-line, obsługa terminali płatniczych, odprowadzenie podatków on-line, strona internetowa z opcją rezerwacji przez Internet), jak też gości biznesowych, często zagranicznych, którym zależy na stałym dostępie do Internetu, który jest najtańszym i najlepszym środkiem komunikacji na dużych odległościach oraz podstawowym narzędziem pracy. Internet może być także ciekawą opcją dla organizacji wyjazdów integracyjnych dla firm, jeżeli hotel takie imprezy ma w swojej ofercie. Oprócz promocji multimedialnej takiej usługi w sieci, Internet ułatwia planowanie, realizację i kontakt z uczestnikami w czasie pobytu (rezerwacje atrakcji, biletów grupowych i wielu usług on-line). Także w trakcie konferencji oraz spotkań biznesowych bezprzewodowy Internet szerokopasmowy to podstawa. "Jeśli kierujemy ofertę do gości zagranicznych, tym bardziej warto zadbać o dostęp do szerokopasmowego Internetu. Dla osoby obcojęzycznej jest on bardzo pomocny za granicą. Internet satelitarny StarDSL to rozwiązanie, które gorąco polecam właścicielom ośrodków turystycznych w Polsce," - podkreśla z uśmiechem Jan-Calle Schütt Cardoso da Silva.

Kwatery prywatne i niewielkie ośrodki
Niewielkie rodzinne pensjonaty oraz kwatery prywatne mogą również skorzystać na ofercie proponowanej przez StarDSL. W tym wypadku, stałe łącze może być wprowadzone zarówno z myślą o samych właścicielach, którym umożliwi sprawniejszą organizację, obsługę klientów i promocję, jak i o gościach mających ochotę na multimedialną internetową rozrywkę, ale nie tylko... Często, gdy dzieci się bawią tata pilnuje ich i jednocześnie pracuje na laptopie. Mama także nie chce stracić z oczu aukcji internetowej gdzie upatrzyła sobie brakującą filiżankę do kompletu. Spójrzmy prawdzie w oczy, również dzieci chcą poczatować ze swoimi kolegami w sieci". Poza tym, warto wieczorem sprawdzić on-line pogodę na następny dzień, zarezerwować stolik w restauracji, bilety na pociąg, wejściówkę na koncert, karnet do parku wodnego lub na wystawę, zwłaszcza, że niektóre obiekty muzealne i rozrywkowe nie zawsze są dostępne w okresie wakacyjnym, i zdarza się, że informują o tym w ostatniej chwili. "Jako dyrektor sprzedaży, wiem, jak ważne jest utrzymywanie stałych relacji z Klientem. Po wakacjach warto podtrzymać kontakt z gośćmi i dać im możliwość interakcji poprzez wirtualną księgę wpisów, newsletter, forum, możliwość polecenia miejsca znajomym. Internet satelitarny StarDSL może być tu niezwykle przydatny," dodaje Cardoso.

Oferują Państwo dostęp do Internetu?
Internet ma wpływ na powodzenie niemalże każdego przedsiębiorstwa w dowolnie wybranej branży. Trzeba jednak przyznać, że gałąź turystyczna jest szczególnie uzależniona od Internetu. Nawet jeśli dostępność szerokopasmowego Internetu dla gości w polskich ośrodkach wypoczynkowych nie jest jeszcze powszechna, to jest to najlepszy powód by dzięki niewielkiej inwestycji znacząco wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencji. Zwłaszcza na terenach pozamiejskich, oddalonych od infrastruktury teleinformatycznej warto skorzystać z usług StarDSL, bo opcja bycia on-line na wakacjach jest dla wielu klientów przeważającym czynnikiem przy wyborze miejsca pobytowego.

Jak działa Internet pre-paid - na przykładzie popularnej w Polsce Taryfy PRO...
Dane dostępne w pliku: zalacznik-nr1.jpg - do pobrania.

***

Kontakt dla Mediów

Partner of Promotion Sp. z o.o.
Stefan Bogucki
Belgradzka 8 lok. 57, 02-793 Warszawa
Nr. Tel. +48-22-858-74-58 w.30

www.partnersi.com.pl