BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 14.09.2009

Samsung Electronics Polska wybrał Partner of Promotion


Partner of Promotion wygrała przetarg na kompleksową obsługę public relations firmy Samsung Electronics Polska. Konsultanci agencji będą odpowiadać za prowadzenie działań PR dla wszystkich dywizji produktowych firmy oraz komunikację korporacyjną.
W ramach umowy Partner of Promotion wspierać będzie również Samsunga w prowadzeniu komunikacji wewnętrznej oraz koordynacji programów sponsoringowych i CSR. Agencja odpowiada także za kompleksowe relacje z mediami oraz organizację testów wybranych nowości Samsunga.

- Zdecydowaliśmy się na wybór Partner of Promotion ponieważ szukaliśmy partnera zaufanego, o wysokich kompetencjach, który sprosta wymaganiom tak złożonej i dynamicznej korporacji, jak nasza. Partnersi przekonali nas zarówno swoim zespołem jak i doświadczeniem - mówi Blanka Fijołek, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej w Samsung Electronics Polska.

Pierwszym etapem działań będzie m.in. przygotowanie spójnej strategii komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej, CSR oraz opracowanie osobnych strategii PR dla każdej dywizji produktowej firmy Samsung: Consumer Electronics, IT i Telecom.

Do współpracy z firmą Samsung, agencja dedykowała zespół sześciu konsultantów, którym kierują Paweł Czermak, Account Director - w zakresie komunikacji produktowej oraz Monika Bębnowska, Account Director - w obszarze komunikacji korporacyjnej.

Agencja Partner of Promotion została wyłoniona w przetargu, w którym wzięło udział 10 agencji PR.

* * *


Samsung Electronics jest światowym liderem w produkcji półprzewodników, sprzętu telekomunikacyjnego, cyfrowych nośników informacji oraz rozwiązań integrujących technologie cyfrowe. W roku 2008 sprzedaż spółki holdingowej osiągnęła wartość 96 miliardów USD. Firma zatrudnia około 164 000 pracowników w ponad 179 oddziałach w 62 krajach i składa się z dwóch głównych działów: Digital Media & Communications oraz Device Solutions. Firma Samsung Electronics, uznawana za jedną z najszybciej rozwijających się marek globalnych, jest czołowym producentem telewizorów cyfrowych, układów pamięci, telefonów komórkowych oraz ciekłokrystalicznych ekranów TFT. Więcej informacji na stronie www.samsung.pl