BIURO PRASOWE
Bacardi, 20.07.2009
Znamy zwycięzcę głównej nagrody pierwszego etapu konkursu Mojito Mix&Play
Został rozstrzygnięty pierwszy etap konkursu Mojito Mix&Play na najlepszy imprezowy klip, w którym główną nagrodą jest Bacardi Mojito Night Party.
Do konkursu nadesłano wiele interesujących prac, spośród których jurorzy najwyżej ocenili klip zrealizowany przez Paulinę Mendel z Konstantynowa Łódzkiego.
Zwyciężczyni otrzyma zaproszenie do Elektrowni, największego i jednego z częściej odwiedzanych punktów na klubowej mapie Łodzi, gdzie 25 lipca z grupą swoich przyjaciół spędzi niezapomniany wieczór, bawiąc się przy muzyce miksowanej przez najlepszych DJ-ów. Do ich dyspozycji Bacardi odda ekskluzywny VIP room, w którym osobiści barmani serwować będę orzeźwiające drinki mojito.
Dla wszystkich, którzy dotąd nie zdecydowali się na udział w konkursie, mamy dobrą wiadomość. Już rozpoczął się drugi etap Mojito Mix&Play, który potrwa do 26.07.2009 r.
Masz już pomysł? Wejdź na stronę www.mojito.pl i zacznij miksować.
***
Bacardi(r)
Bacardi to najbardziej znana marka z portfolio Grupy Bacardi-Martini. Nazwa jest zastrzeżona dla najprzedniejszych destylatów z trzciny cukrowej - rumów. Marka jest obecnie liderem na rynku rumów, od dłuższego czasu jest też jednym z najlepiej sprzedających się produktów alkoholowych na świecie. Sprzedawany w ponad 180 krajach rum Bacardi cechują wysoka jakość, tradycja, oryginalność i wyśmienity smak. Markę stworzył Don Facundo Bacardi, w 1862 roku. Gładki, lekki, biały rum stał się prawdziwym hitem. Jest podstawą najpopularniejszych na świeciei ulubionych drinków konsumentów - Bacardi z Colą Original Cuba Libre (Bacardi, cola i limonka) oraz Bacardi Mojito The Original i Bacardi Daiquiri.
Kontakt dla mediów:
Marta Kopcik
Account Director
tel. 22 858 74 58 wew. 42
Agata Kowalczyk
Account Executive
tel. 22 858 74 58 wew. 68