BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 06.08.2008

Znamy nazwiska zwycięzców konkursu "NEED FOR SPEED(tm) PROSTREET CAR"!


2 sierpnia, podczas XXIII Ogólnopolskiego Zlotu Fanów Volkswagena VW MANIA 2008 w Pruszczu Gdańskim, wyłoniono zwycięzców konkursu "NEED FOR SPEED PROSTREET CAR", zorganizowanego przez firmę Electronic Arts, wydawcę gry Need for Speed(tm) ProStreet.
Trwający od 1 lutego konkurs na najlepszy tuning samochodu zakończył się w ubiegłą sobotę. Zgodnie z regulaminem poznaliśmy nazwiska zwycięzców dwóch kategorii - "Tuningu profesjonalnego", w którym wystawiane były demo cary oraz "Tuningu amatorskiego" przeznaczonego dla wszystkich właścicieli stuningowanych samochodów.

W pierwszej kategorii najlepszym autem mógł pochwalić się Krzysztof Pełkowski, który zaprezentował Hondę CRX. W nagrodę otrzymał 3 000 PLN ufundowane przez Electronic Arts Polska oraz kupon o wartości 3 000 PLN na części objęte promocją "Need for Speed" w Inter-Cars TUNING DIVISION.

Zwycięzcą w kategorii "Tuning amatorski" został Tomasz Przydrożny, właściciel Hondy Civic Coupe. O jego zwycięstwie nad Alanem Kaszyńskim i Nissanem 350Z przesądziła większa liczba punktów w kategorii "Kreatywność". Tomasz Przydrożny otrzymał 3 000 PLN ufundowane przez EA oraz możliwość tuningu wizualnego w firmie AutoR/AGT o wartości 5 000 PLN. Za drugą lokatę, Alan Kaszyński został nagrodzony systemem audio (odtwarzacz audio z głośnikami) firmy CLARION. Na trzecim miejscu uplasował się Łukasz Płaza i jego Honda Prelude. Wygrał on komplet opon ufundowanych przez firmę TOYO.

Lista zwycięzców oraz zdjęcia najlepszych stuningowanych aut znajdują się na http://polska.ea.com/nfscar.
Partnerami konkursu są: AutoR, AGT, Inter-Cars, CLARION i TOYO.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: