BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 07.05.2008

Przedstawiamy markę EA SPORTS Freestyle(tm)


Sport w grach nabierze zupełnie nowego wymiaru, gdyż znikną ograniczenia i pozostanie tylko czysta zabawa.
Dziś powołaliśmy do życia naszą nową markę, EA SPORTS Freestyle, skierowaną do stale rosnącego grona entuzjastów gier sportowych. Wszystkie produkcje z tej grupy będą wyjątkowo intuicyjne w obsłudze, dostarczając przy tym mnóstwo zabawy bardzo szerokiemu kręgowi odbiorców w każdym wieku.

- Powstanie EA SPORTS Freestyle stanowi kamień milowy w rozwoju marki EA SPORTS - powiedział Peter Moore, prezes EA SPORTS. - Produkcje spod znaku EA SPORTS Freestyle mają stanowić znakomite uzupełnienie naszego katalogu gier, wychodząc zarazem naprzeciw oczekiwaniom wszystkich osób zainteresowanych zabawą w łatwej i przystępnej formie.

Pod marką EA SPORTS Freestyle wydawane będą produkcje innowacyjne i oryginalne. Plan na najbliższe 12 miesięcy zakłada wprowadzenie do sprzedaży trzech nowych gier, z których pierwszą będzie FaceBreaker(tm). Tytuł ten pojawi się w sklepach już we wrześniu 2008 i będzie dostępny wyłącznie na konsolach Xbox 360(tm), PLAYSTATION(r)3 oraz Wii(tm).

Więcej informacji na temat marki EA SPORTS Freestyle oraz gry FaceBreaker znajduje się pod adresem www.ea.pl.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: