BIURO PRASOWE

Colian, 18.05.2023

Wafle Familijne z wyjątkową akcją społeczną. Za każde zdjęcie marka przekaże 1 zł na wakacje dla dzieci.


15 maja przypadają obchody Międzynarodowego Dnia Rodzin. Z tej okazji Wafle Familijne zapraszają do udziału w wyjątkowej akcji społecznej. Za każde opublikowane zdjęcie marka Familijne przekaże 1 zł na konto Fundacji Rodzin Adopcyjnych. Środki finansowe zebrane

w ramach aktywacji zostaną przeznaczone na wakacje dla podopiecznych Fundacji. Akcja zostanie przeprowadzona pomiędzy 29 kwietnia a 15 maja, a jej zasady można znaleźć w social mediach marki Familijne.

Z rodziną najlepiej wychodzi się tylko na zdjęciu? Przypadający 15 maja Międzynarodowy Dzień Rodzin to idealna okazja, aby udowodnić, że nic bardziej mylnego! W trakcie dwóch tygodni trwania akcji Wafle Familijne zachęcają konsumentów do podzielenia się swoją definicją rodzinności. Wystarczy opublikować rodzinne zdjęcie, oznaczyć instagramowy profil marki @wafle_familijne oraz dodać hashtag #FamilijneRodzinnie. Taki drobny gest wesprze organizację wakacji dla dzieci z rodzin adopcyjnych.

– Wspólnie z marką Familijne będziemy celebrować Międzynarodowy Dzień Rodzin, organizując wyjątkową akcję społeczną, w której głos oddajemy naszym Konsumentom. Zwracamy się do wszystkich rodzin – niezależnie od jej definicji: pokażcie nam Wasze znaczenie familijności, a my za każde takie zdjęcie przekażemy złotówkę na wakacje dla dzieci z rodzin adopcyjnych. Razem możemy zrobić wiele dobrego, pokażmy więc #FamilijnieRodzinnie – mówi Ewelina Haraburda, Marketing Manager w grupie Colian.

W ostatnich latach definicja rodziny uległa znacznej ewolucji. Oczywiście nadal pierwsze skojarzenie to osoby, z którymi łączą nas więzy krwi. Jednak rodziną nazywamy też osoby, które z różnych powodów są nam bliskie i z którymi – po prostu – lubimy razem spędzać czas. Często o tym, że „są dla mnie jak rodzina” mówimy o grupie przyjaciół, miłośnikach konkretnej dyscypliny sportowej czy nawet towarzyszących nam na co dzień zwierzętach. Niezależnie od tego, jak definiujemy rodzinę, ważne jest, aby ją doceniać i cieszyć się nią na co dzień. Do tego właśnie namawia marka Familijne z okazji Międzynarodowego Dnia Rodzin.

– Akcja #FamilijneRodzinnie stwarza okazję do zorganizowania wakacji dla naszych podopiecznych, za co jesteśmy ogromni wdzięczni. Ważne jest dla nas również, że marka Familijne za sprawą akcji podnosi potrzebną społecznie dyskusję na temat znaczenia i roli szeroko rozumianej rodzinności.
W naszej Fundacji wiemy, że rodzinę tworzą nie krewni, a osoby okazujące sobie wsparcie i dobro bez względu na okoliczności. Dlatego też cieszymy się, że właśnie za takim przekazem opowiada się również marka Familijne
– mówi Wojciech Pytel, Prezes Zarządu Fundacji Rodzin Adopcyjnych.

Informacje o akcji #FamilijneRodzinnie dostępne są na instagramowym profilu marki (od 29.04.2023 r.) https://www.instagram.com/wafle_familijne/

Wafle Familijne

Marka Familijne to niekwestionowany lider na rynku wafli rodzinnych i marka numer jeden wśród ciastek i wafli nieczekoladowych. Polacy kochają Familijne za szeroki wybór ponadczasowych smaków, wysoką jakość i rodzinny charakter podania. W portfolio marki znajdują się wafle Klasyczne w siedmiu smakach oraz unikalne wafle Familijne Gofrowe w czterech apetycznych smakach.

***

Colian jest dziś jednym z czołowych graczy na polskim rynku wyrobów spożywczych. Dysponuje kompletnym portfolio świetnych jakościowo oraz doskonale znanych konsumentom produktów. W portfolio firmy znajdują się takie marki jak: Goplana, Grześki, Jeżyki, Solidarność, Śliwka Nałęczowska, Jutrzenka, Familijne, Akuku! Elizabeth Shaw, Lily O’Brien’s,, Hellena, Appetita i Siesta. Colian eksportuje do ponad 70 krajów zlokalizowanych na wszystkich kontynentach. Posiada 6 zakładów produkcyjnych. Łącznie zatrudnia ponad 2500 pracowników.
Więcej informacji na www.colian.com.

Kontakt/Dodatkowe informacje:

Grupa Colian:
Joanna Kąkol,
Rzecznik Prasowy
+48 510 164 490

Agencja PR:
Partner of Promotion
Anna Hahn-Leśniewska
+48 22 858 74 58