BIURO PRASOWE
Partner of Promotion, 22.11.2018
Partner of Promotion dla Instytutu Żywności i Żywienia
Agencja Partner of Promotion zrealizuje na rzecz Instytutu Żywności i Żywienia kampanię edukacyjną „Zrób pierwszy krok do zdrowia – pikniki edukacyjne Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej”.
Do zadań agencji należy m.in.: opracowanie konceptu kreatywnego wydarzeń, przygotowanie strategii komunikacji, realizacja serii pikników edukacyjnych oraz przeprowadzenie kampanii informacyjnej w regionach, w których realizowane będą wydarzenia. Projekt potrwa do końca grudnia 2018.
Kampania ma na celu budowanie świadomości Polaków w zakresie zdrowej diety i aktywności fizycznej oraz promocję bezpłatnych porad dietetycznych, udzielanych przez internet w ramach Centrum Dietetycznego Online NCEŻ. Pikniki zorganizowane zostaną w 10 polskich miastach, w których wskaźnik nadwagi wśród dzieci jest najwyższy. Do współpracy doszło w wyniku przetargu.