BIURO PRASOWE

Ghelamco, 08.06.2018

Kibicujemy na placu Europejskim!


Na czas Mundialu 2018 plac Europejski zamieni się w wielką strefę kibica! Na dużym ekranie miłośnicy piłki nożnej będą mogli obejrzeć na świeżym powietrzu wszystkie mecze nadchodzących mistrzostw świata. Organizatorem wydarzenia jest Ghelamco Poland, a partnerem Hyundai Polska.


Ghelamco Poland i Hyundai Polska zapraszają wszystkich do wspólnego przeżywania piłkarskich emocji i kibicowania biało-czerwonym! Już 14 czerwca na placu Europejskim zacznie działać strefa kibica, w której na telebimie będzie można obejrzeć wszystkie mecze mistrzostw świata w piłce nożnej.

Piłkarskie święto zainauguruje mecz otwarcia Rosja – Arabia Saudyjska o godz. 17.00. Polska reprezentacja rozegra swoje mecze grupowe 19 czerwca z Senegalem (godz. 17.00), 24 czerwca z Kolumbią (godz. 20.00) oraz 28 czerwca z Japonią (godz. 16.00). W czasie trwającego od 14 czerwca do 15 lipca Mundialu na placu Europejskim transmitowane będą wszystkie rozgrywki grupowe, ćwierćfinały, półfinały oraz wielki finał w Moskwie.

Na miejscu będzie można kupić smaczne przekąski i chłodne napoje, również alkoholowe. Do dyspozycji zmotoryzowanych kibiców będzie ogólnodostępny parking pod Warsaw Spire (koszt pierwszej godziny 8 zł, każda kolejna 10 zł).

 

Kibicuj na placu Europejskim

14 czerwca – 15 lipca

Wstęp wolny

Aktualne informacje na stronie wydarzenia: http://bit.ly/plac_europejski

***

O GHELAMCO POLAND

Ghelamco Poland to lider rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce i pionier w dziedzinie innowacji, zrównoważonego budownictwa i kreowania przestrzeni publicznej. Przez 26 lat, jako inwestor, deweloper i generalny wykonawca, firma ugruntowała swoją wiodącą pozycję na polskim rynku dostarczając 1 100 000 m2 najwyższej klasy powierzchni biurowej, mieszkaniowej, handlowej i magazynowej. Wolumen sprzedaży zrealizowanych projektów przekracza 1,3 mld EUR. Flagową inwestycją firmy jest kompleks biurowy Warsaw Spire wraz z placem Europejskim, uznany za najlepszy budynek biurowy na świecie w prestiżowym konkursie MIPIM Awards 2017.

Jako wizjoner w branży Ghelamco od lat konsekwentnie wdraża pionierskie projekty innowacyjnych, zaawansowanych technologicznie budynków i wyznacza kierunki dla rozwoju rynku nieruchomości w Polsce. To właśnie belgijska firma odkryła potencjał Mokotowa, wprowadziła do Polski koncepcję parku biznesowego i jako pierwsza certyfikowała budynki biurowe w prestiżowym systemie BREEAM – firma posiada w swoim portfolio już 9 certyfikowanych projektów o łącznej powierzchni 320 000 m2. Ghelamco także jako pierwszy spośród deweloperów dostrzegł potencjał Woli – lokalizacji, w której powstaje aktualnie nowe biznesowe serce stolicy.

Ghelamco to także jedyny deweloper w Polsce, który postrzega zrównoważone budownictwo w szerszej perspektywie i aktywnie działa na rzecz kształtowania przestrzeni publicznej. Firma realizuje projekty na rzecz rewitalizacji całych dzielnic, kreując obszary wartościowe dla miasta, jak plac Europejski. By dodatkowo wesprzeć miastotwórcze inicjatywy, firma Ghelamco powołała do życia Fundację Sztuka w Mieście, której celem jest podnoszenie jakości miejskiej przestrzeni publicznej poprzez działania artystyczne czy ambientowe dla lokalnych społeczności. Dokonania Ghelamco zostały wyróżnione szeregiem nagród, m.in. siedemnastokrotnym tytułem Dewelopera roku w Polsce.

Informacje dla mediów:
Michał Nitychoruk, Senior Account Executive, Partner of Promotion
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22 858 74 58 w. 95, 600 210 304

Radosław Górecki, Communication Manager, Ghelamco Poland
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 795 104 982