BIURO PRASOWE
Logitech, 14.01.2011
Wygraj wakacje życia z Logitech!
Już dziś rozpoczyna się wyjątkowa promocja marki Logitech, w której główną nagrodę stanowią wakacje życia warte 40 000 zł. W rywalizacji o wymarzony wyjazd może wziąć udział każdy, kto do 31 marca 2011 zdecyduje się na zakup jednego z urządzeń peryferyjnych marki Logitech do komputerów przenośnych - np. kamery internetowej lub podkładki pod laptopa.
Każdy, kto do końca marca zdecyduje się na zakup choć jednego urządzenia Logitech z kategorii objętej promocją, ma szanse na wakacje życia warte 40 000 zł. To wystarczy, by zabrać paczkę przyjaciół na niezapomniane safari w Indiach lub szalony wypad do Las Vegas. Wśród dostępnych propozycji są też m.in.: wypad na brytyjskie Grand Prix Formuły 1, zakupy w Nowym Jorku, narty w Aspen czy wypoczynek w Dubaju. Każdy wielbiciel podróży dalszych i bliższych z pewnością znajdzie coś dla siebie.
Najnowszą promocją objęte są wszystkie urządzenia Logitech z siedmiu kategorii: myszy, klawiatury, kamery internetowe, słuchawki, głośniki, podkładki pod laptopy oraz prezentery. Mechanizm akcji skonstruowano tak, że każdy dodatkowy zakup z innej kategorii zwiększa szanse na wygraną. I tak, za zakup produktu z jednej kategorii przysługuje jedno zgłoszenie. Za dwa produkty z różnych kategorii mamy już trzy zgłoszenia, a jeśli zdecydujemy się na zakup pięciu produktów z różnych kategorii, mamy możliwość rejestracji 15 zgłoszeń konkursowych.
"Wygraj wakacje życia warte 40 000 zł" to akcja konsumencka, w ramach której Logitech promuje najnowsze akcesoria do komputerów przenośnych. Akcja jest częścią europejskiej kampanii promocyjnej Logitech i obejmuje wszystkie kanały sprzedaży detalicznej w Polsce. Partnerami promocji są największe w kraju sieci sklepów z elektroniką użytkową, w tym: MediaMarkt, Saturn, Komputronik, Euro RTV AGD
i Media Ekspert.
Szczegółowe informacje na temat promocji są dostępne na stronie www.logitech.com/laptop
***
Logitech - informacje
Logitech jest światowym liderem w dziedzinie produktów służących cyfrowej rozrywce.
Od urządzeń komputerowych, przez domową rozrywkę, po platformy komunikacyjne, Logitech oferuje sprzęt i oprogramowanie umożliwiające nawigację w świecie cyfrowej rozrywki - muzyki, wideo, gier, mediów społeczościowych czy komunikacji przez Internet. Tworzone przez Logitech rozwiązania pozwalają również w pełni korzystać z nawigacji cyfrowej, zarządzać bezpieczeństwem oraz sterować domowymi urządzeniami. Założona w 1981 roku firma Logitech International to szwajcarska spółka notowana na szwajcarskiej giełdzie SWX (LOGN) oraz w Stanach Zjednoczonych na Nasdaq Global Select Market (LOGI).
Kontakt dla mediów:
Krzysztof Machnicki, Logitech: +48(22)8448278
()