BIURO PRASOWE

Procter & Gamble - Head&Shoulders, 28.01.2009

Nowy wariant szamponu head&shoulders "Dla mężczyzn. Nie trać więcej włosów" pomoże mężczyznom zachować atrakcyjny wygląd i pewność siebie na dłużej


Elegancka biała koszula, idealnie skrojony garnitur oraz ... zdrowe, lśniące włosy - nigdy nie wyjdą z mody. Od niepamiętnych czasów odpowiednia fryzura to intrygujący szczegół męskiego wizerunku. Piękne i zdrowe włosy sprawiają, że Panowie mogą poczuć się atrakcyjni i pewni siebie. Z myślą o nowoczesnych mężczyznach, head&shoulders wprowadza nowy wariant szamponu "Dla mężczyzn. Nie trać więcej włosów". Daje on wyjątkową skuteczność przeciwłupieżową oraz działa przeciw wypadaniu włosów, które spowodowane jest ich łamliwością. Nowy szampon sprawi, że włosy zachowają zdrowy i piękny wygląd na dłużej.


Na przestrzeni wieków zmieniały się obowiązujące trendy, ale nie zmieniał się fakt, że piękne włosy wiązały się ze stylem życia i aktualną modą. Już w starożytnym Egipcie noszenie peruk z naturalnego włosia świadczyło o dobrym urodzeniu i wysokim statusie społecznym. Kunsztowne peruki układano z pomocą tłuszczy roślinnych i zwierzęcych z domieszką pachnideł.
Bogaty, pełen przepychu barok również miał ogromny wpływ na ówczesne fryzury.
W odmiennej formie niż w starożytności, powróciły precyzyjne konstrukcje z naturalnych włosów. Noszone na co dzień, były zazwyczaj gładkie u góry, z mocno zarysowanym przedziałkiem na środku oraz specyficznymi lokami po bokach. Na szczególne okazje peruki przybierały jednak monstrualne rozmiary i bardziej skomplikowaną formę. Ozdobne pióra i kamienie szalachetne nadawały wyjątkowego charakteru fryzurze. Były one idealnym dopełnieniem stroju, a często nawet jego głównym składnikiem.

Współczenie obowiązująca moda na męskie fryzury czerpie inspiracę z przeszłości i jest dość eklektyczna. Obecnie największą uwagę przykłada się do tego, żeby włosy były zadbane, zdrowe oraz wypielęgnowane i stanowiły prawdziwą, naturalną ozdobę meżczyzny. Dlatego w momencie, kiedy pojawia się prawdziwy problem z włosami czy skórą głowy, panowie mogą poczuć się mniej atrakcyjni i pewni siebie. Według badań Procter&Gamble, mężczyźni są przekonani, że dla kobiet najważniejszymi czynnikami wpływającymi na ich atrakcyjność, obok zadbanego wyglądu i starannego golenia, są właśnie włosy1.

Wybór odpowiedniej pielęgnacji włosów

Wybór odpowiedniej pielęgnacji to podstawa atrakcyjnego wyglądu. Odpowiedni kosmetyk może pomóc rozwiązać problem i podkreślić nasze naturalne walory. Niestety, często zdarza się, że mężczyźni stosują kosmetyki stworzone specjalnie z myślą o potrzebach kobiet. Ujemnym skutkiem takich praktyk jest zbytnie obciążenie krótkich włosów nadmierną ilością składników odżywczych, niezbędnych do pielęgnacji długich czy zniszczonych włosów pań. Przeciążenie włosów może spowodować, że będą wyglądać na pozbawione objętości. Dlatego też, eksperci head&shoulders opracowali nowy wariant szamponu "Dla mężczyzn. Nie trać więcej włosów", przeznaczony dla mężczyzn zmagających się nie tylko z łupieżem, ale także z problemem wypadających włosów, spowodowanym ich łamliwością.

Istnieje wiele czynników powodujących wypadanie włosów u mężczyzn. Zaliczono do nich m.in. łupież. Eksperci head&shoulders odkryli związek pomiędzy podrażnieniem skóry głowy spowodowanym występowaniem grzyba Malassezia globosa, a wypadaniem włosów. Potwierdzono, że obecność grzyba Malassezia globosa ma negatywny wpływ na kondycję włosów i na podrażnienie skóry głowy, co sprawia, że zaczynamy się drapać i w efekcie dochodzi do zniszczenia powierzchni włosa.
W momencie, kiedy włos jest bardzo zniszczony, złamie się i wypadnie. Czynnik współodpowiedzialny za ten proces, czyli łupież, może zostać jednak zwalczony poprzez stosowanie odpowiednich kosmetyków.

Rozwiązanie specjalnie dla mężczyzn

Nowy wariant szamponu head&shoulders został opracowywany z myślą o krótszych i cieńszych włosach mężczyzn. Podstawą skuteczności nowego kosmetyku są jego wyjątkowe właściwości pielęgnacyjne. Są one wystarczająco silne, aby chronić wrażliwe włosy przed zniszczeniem, a jednocześnie na tyle lekkie i delikatne, aby ich nie obciążać. Idealne proporcje składników odżywczych oraz ich szczególne właściwości pomogą zachować mocne i zdrowe włosy na dłużej. Dzięki przeciwłupieżowej formule ActiZinc, szampon oddziałuje na Malassezia globosa i spowolnia jego rozwój na skórze głowy, co redukuje łupież i oznaki podrażnienia, czyli uczucie swędzenia i zaczerwienienia, przywracając poczucie komfortu. Szampon "Dla mężczyzn. Nie trać więcej włosów" wyróżnia się także oryginalnym męskim zapachem, dającym wyjątkowe uczucie świeżości.

Często w tworzeniu własnego stylu ogromną rolę odgrywa nie tylko ubiór, ale także dodatki i fryzura. To one dopełniają całości i wyrażają indywidualne cechy osobowości. Włosy w artystycznym nieładzie u wiecznego chłopca, idealnie wystylizowana fryzura u eleganta, czy spadające miękko na ramiona fale u muzyka rockowego. Każdy z tych mężczyzn jest inny, każdy reprezentuje inny styl i temperament. Dlatego każdy potrzebuje odpowiednich środków, aby wyrazić siebie. A najlepiej uczynić to z pomocą włosów.

Dzięki zadbanym włosom każdy mężczyzna będzie mógł cieszyć się atrakcyjnym wyglądem na dłużej!

Sugerowana cena detaliczna jednego opakowania: 200 ml: 10,99, 400ml: 17,99

1) Badania Procter&Gamble, Global Survey Report

***

Head & Shoulders to marka, która od ponad 50 lat prowadzi badania nad zdrowiem skóry głowy, pozwalające na nieustanne ulepszanie technologii stosowanych w produktach. Dzięki nim Head & Shoulders przywraca równowagę skóry głowy i odżywia ja sprawiając, że staje się podstawą dla pięknych, zdrowych i mocnych włosów do 100% bez łupieżu* – już na zawsze.

Po produkty marek P&G co roku sięga prawie 5 miliardów ludzi. Firma posiada jeden z najsilniejszych portfeli godnych zaufania, wiodących marek wysokiej jakości, do których należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, and Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach na całym świecie. Na stronie http://www.pg.com można znaleźć najnowsze wiadomości oraz pogłębione informacje na temat firmy Procter & Gamble oraz jej marek.

Kontakt prasowy:

Partner of Promotion
Agnieszka Supińska
Account Manager
Partner of Promotion
tel.: 22 858 74 58 wew. 18
e-mail:

Partner of Promotion
Iga Krysa
Account Executive
Partner of Promotion
tel.: 22 858 74 58 wew. 28
e-mail: