BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 03.03.2009

Trwają otwarte beta testy gry BattleForge(tm)


Już ponad 50 tysięcy graczy zapisało się na beta testy produkcji BattleForge. Polska jest czwartym krajem pod względem liczby graczy.
Tak duża liczba graczy postanowiła sprawdzić, jak wygląda najnowsza gra studia Phenomic - BattleForge, przez zgłoszenie swojego udziału do beta testów. Uczestnicy doceniają innowacyjną rozgrywkę, będącą połączeniem klasycznej gry RTS z grą karcianą.

BattleForge to epicka gra fantasy, z wyjątkowo skonstruowaną rozgrywką wieloosobową (do 16 graczy na mapie) i szeroko rozbudowanymi funkcjami dla społeczności (funkcje czatu, maila, wymiany i handlu kartami itd.).

Każdy gracz tworzy swoją niepowtarzalną armię wykorzystując posiadane karty jednostek, budynków oraz karty specjalne. Wszyscy na początku rozgrywki otrzymują 80 losowych kart o różnej częstotliwości występowania (zwykłe, rzadkie, wyjątkowe i unikatowe). Kolekcję można rozszerzać i ulepszać za pomocą tzw. Boosterów (dodatkowe zestawy kart) lub poprzez wymianę i handel z innymi graczami. W ten sposób każdy gracz posiada swoją własną, jedyną w swoim rodzaju, talię kart, co gwarantuje niepowtarzalność każdej rozgrywki i wprowadza ważny element strategiczny w doborze kart pod określonych przeciwników. Drugą warstwą strategiczną gry jest zarządzanie własnymi jednostkami na mapie jak w klasycznych grach typu RTS. Rozgrywka okraszona jest niesamowitą grafiką i animacją wykorzystującą dobrodziejstwa systemu DirectX 10.

Jak wskazują dane, także Polacy doceniają walory BattleForge. Obecnie stanowią czwartą najliczniejszą grupę graczy (wyprzedzają nas tylko Amerykanie, Niemcy i Francuzi). Ty także masz możliwość dołączenia do beta testów i zapoznania się z BattleForge. Wystarczy wejść na stronę www.battleforge.com i pobrać wersję beta. Premiera gry przewidziana jest już na 27 marca.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: